Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Бихме искали да ви предупредим, че пазаруването от сайта на "airsoft bg" е на ваш риск и отговорност. Закупуването на стоки от този сайт и магазин крие в себе си сериозна възможност за проблеми от всякакво естество. Магазините, от които нямаме подобни оплаквания, можете да откриете в банерите горе, вдясно или най-отдолу на страницата на форума. Желаем ви успех !


Автор Тема: 4-5.06.2016г.Военна Еърсофт симулация Операция Вълчи Лов  (Прочетена 2224 пъти)

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Организатор: Еърсофт Отбор Червена клетка – България, Стара Загора

Име на играта: ВЪЛЧИ ЛОВ (WOLF HUNT)

Вид на играта: Еърсофт Военна симулация / MilSim Airsoft
Място на провеждане: Ловен парк Ягъч (Чирпанска кория)
Дата на провеждане: 4 – 5 Юни 2016г.
Времетраене на играта: 24 часа без прекъсване, през нощта
Начален час: 13:00ч. на 04 Юни 2016г., събота   
Краен час: 13:00ч. на 05 Юни 2016г., неделя
Общ брой на участниците: до 100 човека

СЦЕНАРИЙ:
През пролетта на 2002г. в командването на вътрешни войски на Северен Кавказ са постъпили агентурни данни, че  в тила на Руските войски, провеждащи контратерористична операция, ще бъде изпратена група от 20 ДИВЕРСАНТИ. Целите на отряда се планира да са: дезорганизиране тилът на Руската армия в региона, по възможност, да бъдат нарушени комуникационните съобщения между щаба ВЪТРЕШНИ ВОЙСКИ и ПОГРАНИЧНАТА ЗАСТАВА, и особено на железопътния транспорт. Скоро е постъпило потвърждение на тази информация от разузнаването на Министерство на отбраната. Позивната на командира на диверсионната група е „НИКОЛАЙ“. Командването на вътрешни войски е организирало малки заслони на евентуалните места, откъдето може да проникне групата, но да бъде блокиран навсякъде региона, е невъзможно. Бойците от вътрешни войски са били полазени от кърлежи, комари и други насекоми и това е затруднило работата им. През изминалото денонощие на един от фланговите е била забелязана МАЛКА ГРУПА ОТ ЦИВИЛНИ, която е оказала съпротива при опит за задържане. Двама от бойците на вътрешни войски са тежко ранени, също така, един е бил ухапан от змия. Веднага след този инцидент Вътрешни войски са организирали преследване, но скоро са попаднали под интензивен обстрел и са били принудени да спрат. Към мястото на преследването се отправя допълнително подкрепление, но при оглед на местността, не са били открити диверсантите. Едната от патрулните групи е открила изоставено оборудване, скрито в гората. От анализа на командването става ясно, че диверсантите са с отлична подготовка и се предполага, че имено това е групата „НИКОЛАЙ“. Бандитите не са предполагали, че ще бъдат открити токова  бързо, но съдейки по начина по който са се откъснали от преследването, става ясно, че те предварително са проучили този район. По всичко си личало, че диверсионната група е от професионалисти. За подвеждане на операция по задържане и обезвреждане на диверсионната група, е бил сформиран оперативен щаб, под чието оперативно подчинение е изпратен СПЕЦНАЗ на вътрешни войски. В оперативния щаб постъпва информация от местната милиция, че в района на местността Ловен парк Ягач, на 5 км западно от Чирпан, са намерени телата на трима убити цивилни. Къщите им са били ограбени, взета е храната и всичко ценно. Местното население разказало, че са забелязали грабителите, облечени във военни униформи, които са пристигнали в местността с четири автомобила, които са изгорили до селото и после са изчезвали в гората. Бандитите са били около десет човека. Предполага се, че са имали за цел да всяват хаос и паника. От времето на нападението са изминали само няколко часа и има реален шанс диверсантите да бъдат заловени, затова са вдигнати на крак  милицията и армията. Но по всичко си личи, че след като са били подгонени, диверсантите са се разделили на две групи. Диверсантите са професионалисти и най-вероятно могат да предвидят действията на СПЕЦНАЗ, затова последните трябва да се движат много внимателно. По пътя СПЕЦНАЗ са забелязали различни вещи, но много често те са минирани с противопехотни мини или пък е подготвена засада. Диверсантите са използвали кодирани съобщения по радиовръзка, и така военното радио – разузнаване трудно прихваща съобщенията ми. По заповед на командира на оперативния щаб на Вътрешни войски са били изпратени два вертолета, за да издирват от въздуха диверсантите. През нощта по нареждане на щаба са били прехвърлени с вертолет, на вероятното предполагаемо място за нападение от диверсантите, войници от вътрешни войски. Предполага се, че ще се опитат да взривят ЖП линията и по този начин ще затруднят доставката на ресурси за Руските войски в Северен Кавказ.

ВИДОВЕ ФРАКЦИИ:
ФРАКЦИЯ НА ДИВЕРСАНТИТЕ: ОБЩО 37 ЧОВЕКА   
ДИВЕРСАНТИ (22 човека):
Командир на диверсионните групи (1 ч.), Радист (1 ч.), Медик (1 ч.), Сапьори (2 ч.) и Диверсанти (17 ч.)

ФРАКЦИЯ НА ВЪТРЕШНИТЕ ВОЙСКИ НА РУСКАТА АРМИЯ: ОБЩО 63 ЧОВЕКА   
ВЪТРЕШНИ ВОЙСКИ (30 човека общо) 20 човека: Командир на вътрешни войски и оперативния щаб (1 ч.), Взводен командир и войници (1 ч.), войници (18 ч.), 10 човека общо, 2 екипажа по 5 човека, бронегрупа за дисант.

ПОГРАНИЧНАТА ЗАСТАВА (11 човека): Командир (1 ч.), Постови (1 ч.), Радист (1 ч.)

СПЕЦНАЗ (11 човека): Командир (1 ч.), Спецназовци (6 ч.), Медик (1 ч.), Радист (1 ч.) и Сапьори (2 ч.)

МИЛИЦИЯ (7 човека): Оперативни работници (2 ч.) и охрана (5 ч.)

ВОЕННО РАДИО – РАЗУЗНАВАНЕ (3 човека): за щаба на вътрешни войски (3 ч.)

ГЕЙММАСТЕРИ
Гейммастери могат да бъдат само членове на „Еърсофт отбор Червена Клетка – България“ – Стара Загора (Airsoft Team Red Cell – Bulgaria), които ще играят в полза на фракцията, в която са изпратени; ще бъдат с облеклото на съответната фракция; няма да участват във вземането на решения; и няма да заемат управленски длъжности към военното формирувание, към която са зачислени. Те ще подпомагат организацията на играта и ще събюдават за спазването на правилата за безопасност. Останалата част от членовете на отбора ще бъдат разпределени към фракциите, където е необходимо. Гейммастерите ще носят радиостанция на една чистота.

ЕКИПИРОВКА И СНАРАЖЕНИЕ:

Диверсанти: оръжие и екипировка по западен стандарт (НАТО): карабини М4А1, МП-5, М-16 и други подобни, камофлажи, Flecktarn, Digital, Frog Skin, Puzzle, Lizard, Splinter, Rain, Brushstroke, Chocolate Chip, Tigerstripe, Vegitatoo; багажни системи, раници, кобури, шапки боне с периферия, шапки – докерки; пренасят цялото си оборудване постоянно със себе си; спални чували, хамаци или палатки; храна и вода; изграждат временни лагери; имат тайна база в гората;

Свръхсекретна диверсиона група в цивилно облекло: карабини М4А1, МП-5, М-16 и други подобни; цивилно облекло, дънки, панталони, пуловери, ризи, фланелки, анораци, багажни системи, раници, кобури, шапки боне с периферия, шапки – докерки; пренасят цялото си оборудване постоянно със себе си; спални чували, хамаци или палатки; храна и вода; изграждат временни лагери; имат тайна база в гората

Фракция на вътрешните войски на руската армия: автомат Калашников, снайпер Драгунов, картечници, и други подобни; Дигитал на Руската армия, Полевой Ю – В, ACU ATACs, ВДВ, Горка – Е, Горка – C, Д1, Woodland,
барети, шапки с козирка, фуражки.

Бронегрупа към Вътрешни войски:  автомат Калашников, снайпер Драгунов, картечници, и други подобни; Дигитал на Руската армия, Полевой Ю – В, ACU ATACs, ВДВ, Горка – Е, Горка – C, Д1, Woodland; каски, бронирани плочи за гърдите; тежка екипировка, шлемофон.

Пограничната застава: автомат Калашников, снайпер Драгунов, картечници, и други подобни; Дигитал на Руската армия, Полевой Ю – В, ACU ATACs, ВДВ, Горка – Е, Горка – C, Д1, Woodland, униформи на Българската народна армия, лятна зелена, преди 1997г.; барети, шапки с козирка, фуражки, пилотки.

Спецназ: автомат Калашников, снайпер Драгунов, картечници, и други подобни; Сумрак, Партизан М, КМ-L; Лишей; Спецназ парашутист, Kryptek, кърпа на главата.

Милиция: автомат Калашников, пистолети, черен цвят, сив цвят, тъмносин цвят, черни кожени шлифери, шлифери, милиционерска униформа, шапки с козирка, ушанка, пилотка.

Военно радио – разузнаване: автомат Калашников, пистолети и други подобни; Дигитал на Руската армия, парадна униформа, Полевой Ю – В, ACU ATACs, ВДВ, Горка – Е, Горка – C, Д1, Woodland, барети, шапки с козирка, фуражки, пилотки, ушанки.

ПРАВИЛА В ИГРАТА:

1.В тази игра, участниците са 24 часа с Еърсофт предпазни очила, с бяла плака или прозрачна мрежа БЕЗ ДА ИМАТ ПРАВО ДА ГИ СВАЛЯТ ПО КАКЪВТО И ДА Е ПОВОД (Очилата не се свалят даже по време на сън).
2.Декларация за освобождаване от отговорност на организаторите.
3.Декларация за използване на Еърсофт Реплика (до 130 м/с, от 06 до 21 ч.); (до 110 м/с, от 21 до 06 ч. сутринта).

УЧАСТИЕ

•Препоръчва се участие на Еърсофт отбори и клубове, които имат опит във военно-симулативните игри Еърсофт, поради спецификата на този тип игра;
•В играта НЕ СЕ допускат начинаещи играчи, които нямат необходимия опит и екипировка, за този тип игра;
•За участие в игра се допускат навършили 18 години психически и физически здрави лица.
•Забранява се участието в игра на лица под въздействието на дрога или такива употребили алкохол.
•Забранява се консумирането на алкохолни напитки и опиатни или стимулиращи средства по време на игра.

СПЕЦИАЛНО ПРАВИЛО ЗА ЗАЩИТА НА ОЧИТE

•Носенето на защитни очила е задължително по време на всички игри, през цялото време, включително и в „безопасните зони”.
•Одобрени от организаторите очила са с плака от поликарбонат 2.2мм, защитаващи очите и отстрани (Европейски стандарт CE EN166).
•ЗАБРАНЯВА се да се свалят очилата по време на игра. При повреда или друг проблем с очилата, играчът с проблем е длъжен да оповести това и бива съпроводен от най-близкия до него играч до „безопасна зона”.
•При забелязване на играч без очила, играчите са длъжни да оповестят това и да процедират по гореописания начин. АБСОЛЮТНО СЕ ЗАБРАНЯВА СТРЕЛБА ПО ХОРА, КОИТО НЕ НОСЯТ ЗАЩИТНИ ОЧИЛА.
•Горещо се препоръчват очила затворен тип, които нямат разстояния и празнини между плаката и лицето, както и пейнтбол маски или специализирани еърсофт такива.

ЗАЩИТА НА ТЯЛОТО И ГЛАВАТА

•Силно се препоръчва  носенето на дреха с дълги ръкави и панталон с дълги крачоли, както и на шапка или каска за защита на главата от попадения. Препоръчително е и използването на високи (туристически) обувки, ръкавици и наколенки.
ОРАНЖЕВА ИЛИ СВЕТЛОЗЕЛЕНА ЖИЛЕТКА/ШАПКА/КЪРПА
•Всеки играч, съдия, организатор и участник в игрите, трябва да носи  оранжева, или светлозелена жилетка, шапка или кърпа (с размер не по- малък  от 40cm x 40cm), за маркиране при елиминация, или при излизане „оф гейм“.

МУНИЦИИ   

•ЗАБРАНЯВА се използването на стъклени и метални  топчета.
ОТНОШЕНИЕ КЪМ ОРЪЖИЕТО
•При пренасяне на оръжието към и от игра, носете го в калъф.
•Не само, че това е най-сигурният начин за пренасяне на оръжие, а и предпазва оръжието от надрасквания / счупвания (еърсофт оръжията могат да бъдат доста крехки). На много места, единственият начин легално да се пренася оръжие е в калъф.
•Ножовете могат да бъдат използвани само като инструменти за битови и полеви работи.
•АБСОЛЮТНО СЕ ЗАБРАНЯВА НОСЕНЕТО НА БОЙНО ОРЪЖИЕ ПО ВРЕМЕ НА ИГРА !!!

ПРАВИЛА ЗА СТРЕЛБА

•Забранява се стрелба на сляпо. Когато играчът не може да види към какво сочи цевта, това е стрелба на сляпо. Стрелецът трябва да вижда целта към която стреля. Забранява се оръжието да се провира в дупки и цепнатини, или да се подава зад ъгъла и да се
стреля на сляпо („либерийската”). При нощната игра трябва да сте сигурни, че човека срещу вас е на необходимото разстояние. Приоритетно използвайте Найф Кил и Сейфти Кил, вместо да застрашите здравето и живота на играча срещу вас.
ФИЗИЧЕСКИ КОНТАКТ
•Всеки нежелан или неоправдан физически контакт като например захват, сграбчване или задържане за дрехи или оръжие/екипировка на друг играч е забранено.
•Единствените приемливи ситуации, в които играч може да докосва друг играч е да се окаже помощ на друг играч в критична ситуация.

ПЪРВА ПОМОЩ

•Първа медицинска помощ е отговорност на самият играч.
•Организаторите не носят никаква отговорност за настъпили физически/психически травми или увреждания.
•Всеки един играч е длъжен да носи индивидуален медицински пакет, както и да прецени самостоятелно своят здравен статус и възможността му да участва в играта.


ОРЪЖИЯ И СПЕЦИАЛНИ УСТРОЙСТВА

•Еърсофт репликите са нискоенергийни пневматични оръжия, които стрелят с 6 мм. пластмасови топчета. Те са копия на реални оръжия, но са напълно различни като конструкция, материал и начин на работа. Обикновено кинетичната енергия е 0,5-3,3 джаула, така че те остават доста под разрешените от законите в България 24 джаула, и не подлежат на разрешителен, или уведомителен режим.
•В игра се допускат само екипировка и оръжие, одобрени от екипа на "Еърсофт Отбор Червена Клетка – България", Стара Загора.

ОГРАНИЧЕНИЯ В СКОРОСТТА НА ПРОЕКТИЛИТЕ

•Максималната скорост се измерва в метри в секунда, при изключен хопъп и с използване на 0.20 грамови топчета. Организаторът ще замерва карабините на участниците в играта чрез Фракцията на милицията, в сценария на играта. Милицията ще има право да арестува безразборно играч, който реши, като последния съответно ще се отправи с оръжието си на подходящо място, където ще му бъде замерена скоростта на репликата. Ако се окаже, че репликата на отговаря на стандартите на тази игра, играчът ще бъде отстраняван от играта незабавно. Преди влизането на игровия терен, всички играчи собственоръчно трябва да подпишат декларация за освобождаване от отговорност, и декларация за съответствие на скоростта на репликите, които ще използва в играта, спрямо правилата на играта. Играчи, които не са подписали тези декларации, няма да участват в играта.

1.Игра в сгради и близък бой.
В сгради и дистанция по- малка от 10 метра, се ЗАБРАНЯВА използването на всякакви оръжия, стрелящи с повече от 110 m/s. Поради минималните дистанции за стрелба, се препоръчва стрелба в торса, ако ситуацията позволява. Забранява се прицелване
в глава, ако са налични други цели.


2.Игра на открито
клас.........скорост..............Мин. дистанция........тип на стрелба
1............0 до 100 m/s.............1 метър...................Единична
2........101 до 130 m/s...........10 метра...................Единична и Автоматична
3...........0 до 140 m/s............15 метра...................Автоматична **Само за картечници**
4........131 до 140 m/s...........15 метра...................Единична
5........141 до 160 m/s...........25 метра...................Единична (DMR)
6........161 до 200 m/s...........40 метра...................Ръчно презареждане

Тук може да калкулирате скоростта от FPS в М/С: http://www.convertunits.com/from/fps/to/m/s

DMR ОРЪЖИЯ:

•За DMR оръжие се счита всяко оръжие, което стреля от 141 до 160 m/s, позволява само единична стрелба и има дължина на външната цев, измерена от хопъпа до дулния срез минимум 40 см. Задължително е използването на оптически прицел с прицелна скала. (Бързомерецът не е оптически прицел).

СНАЙПЕРОВИ ОРЪЖИЯ:   

•За снайперово оръжие се счита всяко оръжие, което стреля над 160 m/s и позволява само единична стрелба, чрез ръчно презареждане.

ОРЪЖИЯ ЗА ОГНЕВА ПОДДРЪЖКА:

•Оръжие за огнева поддръжка се счита всяко оръжие, което имитира реално такова и използва пълнители с голям обем (над 1000 бб). За такъв клас не се приема картечен пистолет или щурмова пушка с голям капацитет на пълнителя.

ПЪЛНИТЕЛИ

•Препоръчително е използването на пълнители, тип "mid-cap" и „real cap“.
•Бункерни пълнители се допускат ЕДИНСТВЕНО на оръжия за огнева поддръжка.
•За бункерен пълнител се счита такъв пълнител, който отговаря на един или повече от долните критерии:
1.Капацитет над 600 топчета.
2.Наличие на възможност за електрическо подаване

ПИРОТЕХНИКА И СПЕЦИАЛНИ УСТРОЙСТВА

•Използването на всякакъв вид пиротехнически средства е забранено.
•За употреба са разрешени мини, разтяжки и гранати с Green Gas или Со2, както и пружинни мини тип “Claymore”
МАСКИРОВКА И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ГИЛИ
•Гили/ други елементи наподобяващи гили може да носи играч,който използва реплика на снайпер или DMR

КОМУНИКАЦИОННО ОБОРУДВАНЕ

•Използването на радио и електронно оборудване за комуникация в игровото поле е позволено.
•Използването на противниковите радио честоти е разрешено САМО от назначените за радисти.
•ЗАБРАНЯВА СЕ подслушването на радио-честотите на Гейммастерите и Организатора.
•Използваните честоти за свръзка трябва да са съгласувани с организаторите на играта.

ЕЛИМИНАЦИЯ

•Уцелване навсякъде по тялото предизвиква елиминация. Уцелване във всяка част на екипировката, включително раницата, се брои за елиминация. Забранява се екипировката да се използва като прикритие. (Не може примерно да си свалите раницата, да я поставите на земята и да я използвате като щит).
•Уцелване по оръжието не се счита за елиминация, но оръжието e „повредено“ до елиминацията на играча. Играчът може да се върне до базата/мъртвилото и да „поправи” оръжието си. Също е възможно да се продължи играта с оръжие взето от съотборник.
•Позволява се оставяне на боеприпаси и екипировка от елиминиран играч, непосредствено на мястото на елиминация.
•Уцелване от рикошет не се признава за елиминация. Но „преминаващите” изстрели не се считат за рикошети. „Преминаващи” са тези изстрели, които минават през трева, храсти, листа или лек материал, използван за прикритие.
•Уцелване от играч от същата фракция се брои за елиминация (приятелски огън/ френдли файър).
•Елиминираният играч вдига веднага оръжието си нагоре, задължително казва високо и ясно „Уцелен”, маркира се максимално бързо с оранжева жилетка/шапка и изключва комуникационното си оборудване.
•„Найф кил“, или „елиминация с нож/ тиха елиминация“ се извършва, като издебнете противник и го потупате с ръка, казвайки „найф кил“. Елиминираният играч не вика „Ударен“ и не „кърви“. Той трябва да напусне терена в посока към „мъртвилото“ в абсолютна тишина.
•Играч няма право да "довършва" свой ранен съотборник. Тоест ако ваш съотборник е уцелен и "кърви" не можете да му направите
"найф кил" и да му спестите времето за кървене. Дори и да няма медик наблизо.
•За извършването на „Найф кил“ не е необходимо играча да носи нож или реплика на нож.
•„Нокаут“ или „привеждане в безпомощно състояние“, се извършва като издебнете противник и го потупате с ръка по врата, казвайки „нокаут“. За разлика от „найф кил“, играчът не е елиминиран, а е приведен в безпомощно състояние (безсъзнание). Той трябва да легне,  без да вика „Ударен“ и да се маркира, и да остане на място 5 минути. След изтичане на петте минути, играчът се връща в игра.
•Нокаут не може да се прави на човек носещ каска.
•След поразяването, елиминираният играч напуска по най-бърз начин зоната на престрелка. Но ако се води престрелка в непосредствена близост, играча ляга по гръб и вдига оръжието си вертикално и стои така до приключване на контакта.
•Забранява се прикриването зад маркиран/ поразен играч.
•Забранява се вербално маркиране на уцелването от страна на стрелящия и всякакво друго коментиране на попаденията по време на игра. (Вербално маркиране означава да кажете на играча: „айде бе, не те ли уцелих”, „човече напълних те с топчета, айде излизай, а” и т.н.)

РАНЯВАНЕ И ЛЕКУВАНЕ

•В тази игра играч има ЗАДЪЛЖИТЕЛНО време за „кървене“. Стандартно „кървенето“ е 5 минути, но може да бъде променяно според сценария.
•По време на „кървенето“ поразения играч няма право да комуникира, да се движи и да стреля. Има право само да вика „медик”.

МЕДИК

•Медикът е играч, който е с обозначителна лента/ наръкавен знак с отбелязан кръст на нея.
•Използване на медици за определените групи. В тази игра по един медик имат следните фракции: Диверсанти, Свръхсекретна Диверсиона Група, Спецназ. При улучване на играч от някоя от тези групи, играчът се маркира с оранжева жилетка или шапка; извиква: „Hit!“ или „Улучен“; няма право да се движи; извиква медик, който се приближава към него и го маркира с бяла лента; Лекуването се извършва, чрез връзване/ поставяне на бяла лента върху крайник на ранения, като в рамките на непрекъснати 2 минути, медикът държи непрестанно физически контакт с поразения играч. След изтичане на времето за лекуване, медикът сваля маркиращата жилетка/шапка и поразения играч отново е в игра. „Излекуван“ може да влезне в играта. Всеки играч може да бъде излекуван по 3 пъти. Ако няма от кого да бъде излекуван, тоест „медика“ е убит, уцеленият играч се маркира с оранжева жилетка или шапка и остава в рамките на 120 минути на мястото, където е бил уцелен, без да има право да се мести оттам и да участва в играта.
•По време на "кървенето" повторни попадения не се зачитат.
•Медикът може да започне лекуването в рамките на времето за „кървене“, т.е. медикът има 5 минути да започне лекуването, по стандартните правила. Ако не успее в рамките на тези минути да започне лекуване, поразеният играч се счита за елиминиран и отива в мъртвило, където преседява 60 минути, освен ако не е играч от Диверсанти, Свръхсекретна Диверсиона Група или Спецназ, за които времето е: 120 минути.
•Ако медикът стреля по време на лекуването, лекуването започва с нови 2мин.
•Забранява се стрелба по маркирани/елиминирани играчи.

ПРАВИЛА ЗА ПЛЕНЯВАНЕ НА ПРОТИВНИКОВ ИГРАЧ

•Противникови Играчи Могат Да Се Пленяват в тази игра:
•Пленяването се извършва след излекуване на кървящ играч от медик на противниковата фракция.
•Пленяване може да се извърши и когато се издебне противник, и той представлява ясна цел за поразяване. След като се извика  “Предай се“, „Горе ръцете“, „Не мърдай“, противника трябва да обяви ясно и чисто желанието си да се предаде. "Пленявания" играч  не е длъжен да се съобрази със заповедта и може да опита да се прикрие и отвърне на огъня.
•Физически контакт по време на пленяване се изразява само с претърсване.
•Пленен играч може да бъде претърсван ЕДИНСТВЕНО с негово съгласие.
•Претърсваният играч може да прекрати претърсването във всеки един момент.
•За обезопасяване на пленник се симулира/ маркира поставяне на белезници.
•Всяко открито оръжие се маркира като отнето и се изважда пълнителя с оглед обезопасяването му (пълнителите остават в пленения играч), след което то не може да бъде използвано от него. Всяко немаркирано като отнето оръжие, може да бъде използвано от пленения играч.
•Пленен играч няма право да използва "найф кил".
•От пленен играч може да бъде отнеман ЕДИНСТВЕНО игрален инвентар (ленти за лекуване, карти и т.н.)
•В случай, че играч откаже да бъде претърсен, това автоматично обезопасява всички носени от него оръжия, а той е длъжен да предаде абсолютно целия предоставен му игрови инвентар, както и да предостави всякаква игрова информация.
•Времето за задържане в плен, в тази игра, е 180 минути, след което играчът се освобождава и може да се включи в играта след минаване през БАЗАТА на неговата фракция ако е от групите на Диверсантите започва от мястото където са те в даденият момент.
•Ако пленника бъде оставен без наблюдение, може да избяга.

МЪРТВИЛО

•„Мъртвило“ е предварително маркирано място, където отиват „елиминираните“ играчи, които не ползват медици. Те престояват в „Мъртвилото“ 60 минути, след което се връщат в игра. Мъртвилото е със статут на „Безопасна зона”. Въпреки че е „безопасна зона“, никой участник в тази игра няма право да сваля по какъвто и да е повод своите предпазни очила.


БЕЗОПАСНИ ЗОНИ

•„Безопасна зона” е предварително маркирано място, където е ЗАБРАНЕНА стрелба с всякакъв вид оръжие, и по какъвто и да е повод. Единствената „безопасна зона“ в тази игра са „мъртвилата“ и районът около ловната хижа и поляните около нея. Въпреки че е „безопасна зона“, никой участник в тази игра няма право да сваля по какъвто и да е повод своите предпазни очила.
•Безопасните зани се оповестяват непосредствено преди всяка игра. Безопасни зони по подразбиране са местата за паркиране и почивка, както и мъртвилата.
•Играчите не бива да влизат в престрелка с опонент от, в, и / или през зона, която е обозначена като безопасна. При влизане в такива зони играчът е длъжен да свали пълнителя на оръжието си, да даде контролен изстрел в безопасна посока към земята и да постави предпазителя, като държи през цялото време дулото на оръжието си, насочено към земята.

СТОП – ИГРА

•"Стоп-игра" ще бъде използван само в случай на:
•нареждане на някой от Геймастерите;
•или извънредни ситуации като инциденти, сериозни наранявания, изискващи медицинска помощ, известяване на лични спешни случаи или присъствие на незащитени цивилни на терена

ГРАНИЦИ НА ТЕРЕНА

•Играчите трябва да се съобразяват с границите на игровото поле, установени от организаторите преди започване на игра.
•Всякакви отклонения от установените игрови и теренни граници са лична отговорност.
•ЗАБРАНЯВА СЕ ИГРАТА ПОД 20 МЕТРА ОТ ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА ЛИНИЯ.

ПРОВЕЖДАНЕ И ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ИГРАТА

•Всяка мисия се счита за започнала от 13:00 часа на 04 Юни 2016г., събота. Някои подразделения и фракции, могат да се включат в по – късен час в играта, по усмотрение на командирите на техните фракции.
•Излизане от играта: всеки играч, отбор, или фракция, които напуснат игровата зона, преди края на играта, който е 13:00 часа на 05 Юни 2016г., неделя, са ЕЛИМИНИРАНИ и се считат за „загинали по време на мисия“. 

ПРАВИЛА НА ИГРОВИЯ ТЕРЕН

•Някои игрови терени имат специфични правила, които се публикуват заедно с програмата за събитието и се обявяват в началото на играта.
•Ако нещо е изпуснато или загубено, се уведомяват организаторите, след като се даде описание и отличителни белези на предмета.
•Търсенето започва след обявяването на край на играта.

ПОВЕДЕНИЕ- ЦИВИЛНИ, ОРГАНИ НА РЕДА

•При поява на цивилни, които не носят еърсофт реплики или снаражение в определена зона играта се стопира, като се указва високо и ясно за наличието на такива- „СТОП ИГРА – Цивилни на терена!”. След тяхното преминаване или отстраняване от игровата зона играта се възстановява от положението считано към момента  на стопиране на играта. Ако бъдат забелязани цивилни, които носят еърсофт реплики или въоръжение и не са маркирани с оранжеви, жълти или зелени шапки, или елечета и якета, се считат за участници в играта.
•При поява на полиция или други длъжностни лица играта се прекратява, оръжието минава на предпазител и се уведомяват веднага организаторите.
•Не съществува ограничителен режим за притежаване/употреба на еърсофт оръжията на територията на Република България.
•Във всички гореописани случаи поведението и отношението на играчите следва да бъде учтиво, неагресивно и зачитащо правата и  свободата на всеки един гражданин.

НАКАЗАНИЯ

•При нарушаване на правилата, Гейммастерите налагат следните наказания:
-За първо нарушение- предупреждение за изгонване от игра.
-За второ нарушение- изгонване от игра.
•При проблем с играч не се навлиза в спорове по време на самата игра. Най- добре спорещите да напуснат полето на действие и да охладят страстите.
•Не се толерира нападателно отношение, заплахи и обиди.
•След приключване на играта е задължително да се съобщи на организаторите и командирите на фракции за проблема. Оставете те  да го решат.

НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ:

•Пазете природата! Не оставяйте след себе си отпадъци и фасове, приберете ги в джоба, в раницата, или в пепелник.
•Съблюдавайте правилата и нормите за пожарна безопасност.
•Посочените в тези правила скорости са пределно допустими, те не са цел за „напомпване“ на оръжията.
•Опознайте си оръжието, простреляйте си мерните прибори, и помнете: целта на еърсофта е забавление!
•Еърсофт не е трупане на „фрагове“. Това е само игра, не е състезание. Целта не е нараняване на „противника“- другата неделя  може да „воювате“ рамо до рамо в една фракция с него.
•Не намесвайте лични проблеми докато се забавлявате, така разваляте удоволствието на другите!!!
•Не се опитвайте да намерите пролуки в правилата. Не се опитвайте да търсите слабите места на сценария. Така разваляте  удоволствието на всички присъстващи.
•Ако двама противници стрелят и се поразят едновременно ( с разлика, примерно, 2 сек.), не влизайте в разправия- кой е стрелял първи, кой втори. Стиснете си ръцете, маркирайте се и двамата, и се приберете в „мъртвилото“. Това е джентълменска игра, разчита на честта и спортния дух на участниците, не го забравяйте.
•Не бързайте да обвинявате някой в измама, само защото сте стреляли по него. Може да не сте го уцелили. Не се самозаблуждавайте, че топчетата отиват винаги точно там, където се целите.
•Не се надценявайте, дори най- добрия стрелец може да пропусне малка движеща се мишена. Винаги имайте предвид, че топчетата са леки, и лесно се отклоняват.. 
•Еърсофт е отборна игра с цел забавление, не съревнование. Всички сме се събрали да играем за удоволствие и разтуха.

СПЕЦИАЛНИ ПРАВИЛА В ИГРАТА:

4.Използване на реплика на мини. Използването на реплики на мини  става само с предварително изработени мини от организаторите. Правила за използване: мините се поставят само от САПЬОРИТЕ, които са известни преди началото на играта, за всяка отделна фракция. Поставянето на мината става след като сапьорът разкрепи мината и с двете си ръце я държи в рамките на 5 минути. Така мината се счита за поставена. Съответно, тя може да бъде елиминирана САМО от сапьор, съответно само от фракциите или групите, в които има такъв. Поразяване от мина: ако някой играч премине през място, където има заложена мина и той е бил в обхват от три метра, се счита за поразен, което го изважда от играта в рамките на 60 минути и той започва играта отново от своята база.  Медиците не могат да лекуват хора, поразени от мина.

5.Ролята на радист в играта. Радист в тази игра може да бъде играч, който е предварително назначен за тази длъжност. Радистите единствено и само те боравят с радиотехника. Всички съобщения на командването на отделните фракции става само чрез радисти. Те се използват за връзка и комуникация между отделните подразделения; за радио подслушване и за кодиране и криптиране на съобщенията.
6.Места за хранене: Диверсанти и Свръхсекретна диверсиона група там където решат те; нямат определено място; в движение; подлежат на обстрел по време на хранене и на спане, според правилата и дистанциите. Всички други,  се хранят под график, изготвен по командването на Главнокомандващия на вътрешни войски и съответните групи. Единствено и само в „безопасната зона“, ЗАБРАНЯВА СЕ ПАЛЕНЕТО НА ОГНЬОВЕ И ИЗПОЛЗВАНЕТО НА КАКВИТО И ДА Е ДРУГИ ЗАПАЛИТЕЛНИ СРЕДСТВА!
7.Природа и животни на терена: игровият терен е природен парк, в който има различни видове животни, насекоми и различни видове дървета, храсти и други. Необходимо е да се вземат мерки на безопасност против насекоми. Всички играчи да бъдат изключително внимателни относно смоци, и други влечуги, на местата за лагеруване и терена за придвижване по време на играта. ЗАБРАНЯВА СЕ нараняването на каквите и да е било животни, улавянето им, обстрелването им, унищожаването на дървета и други растения. При нарушение, съответния играч ще бъде подведен под отговорност на съответното законодателство на Република България и ще бъде отстранен от игра.
8.Получаване на медицинска помощ от квалифициран лекар: при възникване на нужда от специализирана медицинска помощ, моля свържете се с: ХАРИ на телефон: 0899806923; или който и да е друг Гейммастер;
9.Места за пушене: местата за пушене са само места, на които вие поемате персонална отговорност, след което събирате фасовете в найлонова торбичка, и я изхвърляте извън терена след играта.
10.Места за тоалетна: гората; в съответно обезопасени зони, като все забранява обстрелването на играчи, които са в тази позиция.
11.Мерки за безопасност на железопътна линия, с реално преминаващ влак през нея. В непостредствена близост до терена има железопътна линия, с реално преминаващи влакови композиции през нея. ЖП релсата и всички ЖП съоръжения не са в игровата зона и НЕ ТРЯБВА да се доближават в рамките на 25 метра до тях. Всеки играч, който премине тази граница се елиминира от играта, ОСВЕН ако под контрола на Гейммастер, при необходимост, му се наложи да премине до някое такова съоръжение. Това става САМО с Гейммастер от играта.
12.Употреба на алкохол и упойващи вещества СА АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕНИ В РАМКИТЕ НА ЦЯЛАТА ИГРА И 12 ЧАСА ПРЕДИ НЕЯ.
13.Позволени BBs топчета: използват се САМО полимерни 6 мм топчета.
14.Отпадъци от престоя на терена. Всички отпадъци, които ще бъдат направени от всеки играч, се прибират в найлонов чувал, който всеки играч трябва да носи преди началото на играта. Всички персонални отпадъци се извозват от всеки играч, индивидуално след играта, и се изхвърлят в контейнери за смет вън от терена.
15.Комуникация с властите и органите на реда се извършват от Хари 0899806923 и Гейммастерите.
16.Места за паркиране на автомобилите: ще бъдат уточнени от организаторите.
17.Ред за употреба на радио – връзка: радиостанции в тази игра могат да притежават САМО радистите на отделните фракции. Комуникацията между отделните подразделения се извършват само от радисти по заповед на техните командири. НИКОЙ ДРУГ играч няма право да притежава радиостанция и да използва радио – връзка.
18.Използване на маркиращи светлини. Гейммастерите ще използват СИНЯ маркираща светлина; Поразените играчи /улучените в нощната игра/ ще използват ЧЕРВЕНИ светлини; Всички останали светлини СА РАЗРЕШЕНИ.
19.   Използване на маркиращи оранжеви жилетки или шапки, при уцелване. В тази игра оцелените или елиминираните играчи през деня използват ОРАНЖЕВИ, ЖЪЛТИ ИЛИ СВЕТЛОЗЕЛЕНИ шапки, жилетки или якета. През нощта използват ЧЕРВЕНА МАРКИРАЩА СВЕТЛИНА.

СПЕЦИАЛНИ ПРАВИЛА ЗА НОЩНА ИГРА:

1. Участниците в тази игра, трябва задължително да притежават допълнително към екипировката си следните предмети:
• Еърсофт реплика със сила до 110 м/ с;
• Еърсофт очила с прозрачна плака;
• Еърсофт маска (препоръчително);
• Наколенки (препоръчителни);
• Налакътници (препоръчителни);
• Фенери, Челници;
• Прожектори с плаки;
• Лайтстикове;
• Хамак, спален чувал или палатка за нощувка;
• Уреди за нощно виждане, при наличието на такива;
• Уреди за топлинно наблюдение, при наличието на такива;
• Уреди за електронно разузнаване, при наличието на такива;
• Светещи топчета (комплект с накрайник за Карабината);
• След 21:00 часа до 06:00 часа сутринта, СЕ ЗАБРАНЯВА използването на реплики със сила над 110 м/с, особенно на картечници, снайпери, и други подобни, с цел безопасността на играчите;
• ИЗБЯГВА СЕ приближаването на ЖП съоръжения.
• НЕ СЕ СТРЕЛЯ ако се предполага, че пред вас има играч на разстояние под 10 м.
• ПРЕПОРЪЧВАТ СЕ в нощната игра прилагането и използването на техники от Найфкил (Knife Kill), Сейфти Кил (Safety Kill) и стрелба с реплика на пистолети;
• Играчите да бъдат много внимателни, да не се спънат и да не се ударят на стъчащи предмети (клонки, дървета, камъни и други подобни);
• ЗАБРАНЯВА СЕ използването и запалването на огън, по какъвто и да е повод.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В ИГРАТА СЕ ПОЛУЧАВАТ ОТ ОРГАНИЗАТОРИТЕ ЧРЕЗ ЗАПИТВАНЕ ПО ТЕЛЕФОНА, НА 0898531692, ИЛИ НА E-MAIL: REDCELL_AIRSOFT@ABV.BG. БЕЗ ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ОТГОВОРНОСТ И ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ, ИЗПРАТЕНИ НАЙ-КЪСНО ДО 23.05.2016Г., НЯМА ДА БЪДАТ ДОПУСКАНИ УЧАСТНИЦИ. 

« Последна редакция: април 20, 2016, 22:43:26 pm от Skipper »
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

thaddeus

  • 10GRU
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 19
    • Профил

"След 21:00 часа до 06:00 часа сутринта, СЕ ЗАБРАНЯВА използването на реплики със сила над 110 м/с, особенно на картечници, снайпери, и други подобни, с цел безопасността на играчите"

Това означава, че за да учатвам в играта, трябва да си купя пушка която треля до 110м и вечерта да играя с нея ли? Моля за разяснение, защо е небходимо това условие?
Активен
Only the dead have seen the end of war

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Поради спецификата на играта, тоест и през нощта, се налага това правило. Всеки участник в тази игра трябва да отговаря на изискванията и правилата в нея, тоест дали ще си купи, наеме или вземе назаем карабина под 110 м/с, е личен избор на всеки участник. Лица, които не отговарят на стандартите на тази игра, няма да могат да вземат участие в нея.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

thaddeus

  • 10GRU
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 19
    • Профил

Моето мнение, наистина не искам да ангажирам никого с него, но това допълнително ограничение, ще откаже не малък брой потенциални играчи.
Активен
Only the dead have seen the end of war

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Опитът ни в нощните игри ни кара да вземем максимални мерки за БЕЗОПАСНОТ на участниците.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

Komita

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 7
    • Профил

Поради спецификата на играта, тоест и през нощта, се налага това правило. Всеки участник в тази игра трябва да отговаря на изискванията и правилата в нея, тоест дали ще си купи, наеме или вземе назаем карабина под 110 м/с, е личен избор на всеки участник. Лица, които не отговарят на стандартите на тази игра, няма да могат да вземат участие в нея.


Доста недомислено е това правило за нощните ограничения, трябва да се възприеме опита от Вайпъра, където се играеше с до 130 м/с. А без нощният сценарии се обезсмисля цялата игра.
Активен

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Колега правим такива игри много много преди цитираната. И опита показва какво ли не. Всеки има право на избор защото отговорността после е голяма. Също така е съобразено с терена за игра.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

Garga

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 659
    • Профил
    • Гаргов блог

Аз пък точно базирайки се на, смея да твърдя доста солиден международен опит, не мисля че това правило е смислено. И още нещо, нека не намесваме Вайпъра и от кога се правят нощни игри в България, че няма да излезе сметката ;)
Активен
T.V.U.

"Would you die for this?"

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Не знам защо въобще обсъждаме правилата на играта. Всеки избира сам. Така сме преценили защото ние сме организатори и носим отговорност.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

kupona

  • Планинец
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 724
    • Профил

Привет и поздрави на организаторите на тази игра!  :)

Бих искал да политам няколко неща:

1. В отбора имаме хора, които играят с М4, М16 и G36, според правилата това означава ли , че не можем да играем заедно в една фракция?
2. Ограничение за реплики до 110 м/с за периода 21-06 часа, това означава ли, че ако нямаме AEG можем да използваме само пистолети до 110 м/с?

Поздрави :)

Kupona
Активен
"Малкия днес вика: Тате много вкусно готвят тия твоите приятели, почти като мама!" :-)))

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

ПРИВЕТ ОТГОВОРИ:

1. В отбора имаме хора, които играят с М4, М16 и G36, според правилата това означава ли , че не можем да играем заедно в една фракция?

РЗАБИРА СЕ ЧЕ ЩЕ БЪДЕТЕ В ЕДНА ФРАКЦИЯ - ТОВА Е ПО СКОРО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО С ЕКИПИРОВКАТА


2. Ограничение за реплики до 110 м/с за периода 21-06 часа, това означава ли, че ако нямаме AEG можем да използваме само пистолети до 110 м/с?

ДА РЗАБИРА СЕ ЧЕ МОЖЕ ДА ИГРАЕТЕ С ПИСТОЛЕТИ ЩЕ ИМА ДОСТА МИСИИ 

Поздрави :)

Skipper
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

Torinoto

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 40
    • Профил

Моето мнение, наистина не искам да ангажирам никого с него, но това допълнително ограничение, ще откаже не малък брой потенциални играчи.
Абсолютно подкрепям !

Иначе към организаторите:
Все пак,ако решиме да присъстваме,как става записването,защото нещо неможах да открия информация ?
Активен
stay low move fast shoot first die last one shot one kill no luck pure skill

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Привет всеки, който иска пакета с документи за играта за заявка може да ми даде мейл или да ми се обади за да му изпратя документите за заявка. Redcell_airsoft@abv.bg или 0898531692.

Вече има запазени позиции.

Поздрави.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

Havoc

  • Border War 8
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 365
    • Профил

Цитат
• След 21:00 часа до 06:00 часа сутринта, СЕ ЗАБРАНЯВА използването на реплики със сила над 110 м/с, особенно на картечници, снайпери, и други подобни, с цел безопасността на играчите;

Това автоматично значи че дадена фракция без пистолети, не може да се защитава от друга фракция с пистолети през ноща!! А ако бъде нападнат нечии лагер ?Ще бягат ли ? Или Автоматично да се маркират? Почиваш си цялата нощ? Моля организатора да разясни какво се случва когато нямаш такова оръжие за през ноща?
Благодаря
Активен
"Vintage Operator"

                    "SI VIS PACEM PARABELLUM"
                                   T.V.U

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Привет,

Всеки участник си осигурява необходимата реплика по правилата на играта. Имайте в предвид , че освен тъмнината терена е силно залесен, което  още повече затруднява играчите да преценят разтоянията. Поради тази ппричина са взети допълнителните мерки за безопасност.  За информация половината квота за играта вече е заета в определени фракций.
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“

Skipper

  • Red Cell
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 752
    • Профил
    • https://www.youtube.com/watch?v=HHk3EqQPXGQ

Еърсофт Военна симулация "Вълчи Лов" СЕ ОТМЕНЯ ЗА НЕОПРЕДЕЛЕНО ВРЕМЕ!

Причини:

1. Липса на подадени документи за участие  според сроковете и регламента в играта.

2. Липса на достатъчен брой участници, за да може да бъде проведена тази игра.


 :sorry
Активен
„Non nobis, Domine, non nobis, sed Nomini Tuo da gloriam“