Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Автор Тема: Back to Korengal - 20 часова игра  (Прочетена 11619 пъти)

=GHOST=

  • Хиените
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 320
    • Профил
    • http://s016.radikal.ru/i337/1108/00/7305fcde9f15.gif
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #50 -: април 21, 2012, 07:59:49 am »

Колите ще се паркират там където ги паркираме и при неделните игри.

Интересното при двудневните игри е, че хората имат много повече време за екипиране снимки и т.н.
Но що касае пренасянето на екипировка до лагера е въпрос на лична преценка е дали ще вземе всичко със себе си. Аз лично ще нося резервни обувки но ще си ги оставя в колата.... Обаче придвижването до колите става само ако сте маркирани!!!

За Хронографите ще бъдат мин. 2 бр.
Активен
Работя за да си спонсорирам хобито



Kreslyo

  • Джентльмены удачи
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 538
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #51 -: април 21, 2012, 11:11:51 am »

По кое време ще е организирането на лагерите/-а и разпъването на палатките?

- преди играта
- в междучасието
- ще се разпъват ако въобще остане време за тях.

Активен
Screamer

=GHOST=

  • Хиените
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 320
    • Профил
    • http://s016.radikal.ru/i337/1108/00/7305fcde9f15.gif
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #52 -: април 21, 2012, 12:24:54 pm »

Играта започва с изграждането на базите, разпъването на палатки и др. става "in game" това важи и за трите фракции. Палатките ще бъдат рзположени в близост до основните бази и ще бъдат оградени със сигнална лента.
Активен
Работя за да си спонсорирам хобито



Stalker

  • Бергет 9
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 270
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #53 -: април 23, 2012, 16:34:35 pm »

 Добавена е роля инженер(EOD) в Бейкър къмпани.Една от мисиите на Бейкър ще бъде обезвреждане  на всички IEDта по пътя след селото.
« Последна редакция: април 24, 2012, 01:13:59 am от Stalker »
Активен

Stalker

  • Бергет 9
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 270
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #54 -: април 27, 2012, 09:19:00 am »

 В арсенала на инженерите в Бейкър Къмпани е добавен C4 Satchel charge.С него те ще взвривяват базите,предните постове,сандъците с амуниции,опиум.
 Командирите на отделения във фракцията на Талибаните ще разполагат с C4.
Активен

perun

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 97
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #55 -: май 01, 2012, 18:37:57 pm »

За мое съжаление не мога да се сменя за играта и ще ходя на работа >:(
Активен
shoots and ladders

Wolf

  • Орловци
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 120
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #56 -: май 02, 2012, 13:01:42 pm »

Имам една молба към организаторите. Ако имате тази възможност направете няколко клипчета на народа преди играта и реквизита, както и на някоя баталия по време на игра. Изключително интересно и зрелищно ще е, сигурен съм, та да не съм капо, поне да изплакна очи ;D
Активен

Меч

  • Администратор
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8 019
    • Профил
    • AirsoftBulgaria
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #57 -: май 04, 2012, 18:49:40 pm »

Супер Луна и метеоритен дъжд срещу Гергьовден

Необикновено пълнолуние ще има срещу 6 май.
Луната ще изглежда много по-голяма, освен това ще е и в перигей.
Срещу Гергьовден ще има и метеоритен дъжд.

http://dnes.dir.bg/news/luna-gergyovden-palnolunie-11078733?nt=4
Активен
Д-р Мечков Лечителят
психиатричен гинеколог на свободна практика;
лекува всякакви форумни заболявания


КОСМОНАВТ

  • Джентльмены удачи
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 48
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #58 -: май 04, 2012, 19:10:36 pm »

-1 "помолиха"ме да бачкам в събота.
Активен

Muerte

  • Хиените
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 441
    • Профил
    • ARSofia
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #59 -: май 06, 2012, 18:07:00 pm »

Още един задълбочен и обстоен анализ от мен:

Баси якото!

Америка ис вундарбар!

Поздрави!
Активен

HORNET

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 141
    • Профил
    • www.airsoftsystems.com
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #60 -: май 06, 2012, 20:35:05 pm »

Страхотна игра! Имам чувството, че бе поставено началото на нещо, което тепърва предстои да се развива.

Огромни Благодарности към екипа зад тази игра - GHOST, Stalker и Hyena, извинявам се ако съм пропуснал някой.
Факт е че тези хора са хвърлили огромни усиля в създаване на сценарии, изработване на инвентар, разставяне на инвентар по терена, и са направили не малки разходи.
Още веднъж им благодаря за този страхотен подарък.

Много добре замислен сценарии с пълна свобода на развитие и поддържане на интригата.
Брилянтно разработен игрови инвентар.
Уникални Ingame Monney.

Fuck Yeah!


P.s.
Като се съвзема ще напиша по-подробен анализ на това което видях от моята камбанария.


 
Активен
Fucking Predator...

Barney

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 572
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #61 -: май 06, 2012, 20:42:32 pm »

Снимки : Back to Korengal.

Играта беше много добра! Евалата, благодарности и 72 девственици за организаторите!

Разкази от очевидци - след кипрене, катерене, опъване на палатки и инструктаж група от 5 човека тъгнахме направихме втора база. Същата явно беше достатъчно добре камуфлажирана, че нито другите групи от фракцията, нито врага, нито дори командира на нашата фракция не я и видяха до края на играта. До стъмване нямаше почти никакви сражения, нашата група не се натъкна на враг, та минирахме каквото може. Час преди да се стъмни почна да вали (спря май към 11), което допълнително засили вживяването, но пък се наложи да изключим станциите. По тъмно цялата фракция тръгнахме да атакуваме вражеската втора база. На няколко пъти имахме визуален контакт с врага, но не се стигаше до размяна на огън. Докато стигнем до въпросната база се разцепихме на няколко групи, като най-предната бяхме 6-7 човека и атакувахме. С добра координация и работа в екип/двойки успяхме да изтласкаме неверниците малко назад, което ни позволи с Илийката да се наместим точно в самата база. Като инженер имах честта да я взривя с С4, последва грабеж (така и не се разбра за какво бяха тия неща). Последва престрелка, в която повечето от нашите бяха убити. След като спря да вали и се разчистиха облаците Луната беше баш като прожектор. Отново с добра координация, този път с Т-Рекс, успяхме да удържим сами цялата останала вражеска фракция (оказа се, че и Сталкера бил близо, мислейки ни за враг), а лежеейки на земята и стреляйки по омразния враг с едната ръка успях да минирам базата (което на сутринта даде своя принос) с другата. Стана 1ч и се запътихме към базата. Ядохме, пихме и се веселихме си разбрахме, че на сутринта ще станем в 6ч (при положение, че играта почва отново в 7). И точно тук се изложихме най-много. Всички се събудихме в 7ч и докато още пиехме кафе (не бяхме се екипирилаи, презаредили и т.н.) видяхме на отстрещния хълм атакуващите империалистически войници. За себе си установих, че имам само един полу-празен пълнител до себе си, та се опитах да дотичам до едно РПК, но бях ударен и пленен. Изобщо не бяхме готови, огромен минус за нашата фракция, вражеската би заслужавала похвала, ако не се кланяха на грешния Бог. Нашите ранени, вече излизащи от мъртвилото, презаредили и екипирали се, избутаха американците и си върнахме базата (втората така и не я видяха). Командирът ни беше пленен и отведен, но по пътя гордо и саможертвено се метна върху мина (която самия той беше поставил на конкретното място) и с вик "Аллах Акбар!" мигом се превърна в шахид и отне живота на няколко неверника. Нашата група тръгна по обходния маршрут, допълнително минирайки терена около втората база. Натъкнахме се на врага и успяхме да ги изтласкаме, без големи жертви, като се срещнахме с останалата част от фракцията. Заобиколихме базата на американците и я пленихме. Продължихме напред, натъквайки се предните линии на основната американска база. Отново ги изтласкаме без много жертви, като така и не разбрах защо се спряхме. Скочих в един окоп, почти до американската позиция, което се оказа доста добро място известно време, но се наложи да се изтегля когато тяхна група тръгна напред и бях ударен и пленен. Всичкото кинтаж, разтяжки и С4 ми беше отнето, оръжието и двата ножа обезопасени и бях отведен в американската база. Там бях отново претърсен, съблечен и сексуално малтретиран от Гламавия (че и фланелката ми прогори гаднярът!). Вече безпомощен започнах приятелски разговор с империалистически войник - "я, каква е тази пушка, каква марка е, много е готина, имаш ли проблем с подаването, как е хопъп-а, може ли да я видя?". Та се сдобих доброволно с пушка (в радиус не повече от 4м от мен имаше 10-15 вражески войника). Един сейфти-кил, бърз спринт назад, няколко откоса по тълпата и няколко бибитки почти на голо за мен, което в резултат даде 2 кървясали ранички в корема ми. Играта почна да приключва, някои хора си бяха тръгнали, други тръгваха, а и двете фракции само пазеха. Кланът постъпи най-мъдро и го удари на пържолки, наргиле и почивка. Оттам-нататък - цър-пър, хапване, пийване и бегом по колите.

За организаторите - огромни благодарности за това, че сте отделили толкова много от личното си време, личеше си, че играта е мислена доста. Инвентарът също заслужава похвали, беше направен реалистично, с гърмежи, а не да се изисква от участващите да си представят, че еди-какво-си става. Имахме си разтяжки, С4, мини, миномет, опиум и афгански кинти. Изобщо, всичко беше много, много добре измислено! Играта предложи много и разнообразни ситуации, сериозно физическо натоварване и динамика. Отново - евалата, момчета, продължавайте в същия дух!

Allahu Akbar
« Последна редакция: май 06, 2012, 20:44:26 pm от barney2x4 »
Активен
Форумът се превърна в персонална касичка на собственика, Меч, който реши на гърба на всички колеги да прибира пари, вместо те да отиват за развитие на хобито като цяло. Което едва ли някой друг тук би си позволил. Едва ли и някой ще пренебрегва мнението на мнозинството играчи, развиващи това хоби дълги години. Явно ще се минава във Фейсбук.

дедо Тим

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 685
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #62 -: май 06, 2012, 21:12:50 pm »

Искам първо да изкажа огромните си благодарности на Сталкера, Цецо, Хиената, Мечката, Дедо Страхо за невероятната игра, организация и игрови инвентар! На всички които взеха участие в изготвянето на тази игра!!!
След това Благодаря на всички взели участие в нея (защото опита ни показва, ще играта се прави и от играчите).
И не на последно място Благодаря на всички от клана за автентичното преживяване!
На колегите, които пропътуваха половин Бъгария - поклон!

Малко по-нататък (след като отпочина от страхотната емоция) ще пиша и обзор на нашите действия, придружен със снимков и видео материал!
« Последна редакция: май 06, 2012, 21:31:25 pm от дедо Тим »
Активен
Един е Айляк и Мохабет е неговия пророк!!!

HORNET

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 141
    • Профил
    • www.airsoftsystems.com
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #63 -: май 06, 2012, 21:54:43 pm »

Забравих да благодаря на Мечката за среднощното барбекю и на Васко customs.bg за изненадващата почерпка с мариновани паржоли на скара за всики учасници в карая на играта.
Активен
Fucking Predator...

nikeza

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 689
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #64 -: май 06, 2012, 23:17:09 pm »

Професионално организирана игра, факт!
За времето което играх, усетих доста реализъм, осигурен ни от организаторите.
Много положително е, че е взето под внимание направените грешки от предишни игри да не се случват.
Малко снимки<<Link
Активен

Taz

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 8
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #65 -: май 07, 2012, 00:00:24 am »

Големи благодарности на организаторите и на участниците.
Да не пропусна, благодаря и на хората организирали папото и страхотната скара.
Беше страхотно.
Активен

Васко Airsoft Bg

  • - Четящ -
  • ****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 97
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #66 -: май 07, 2012, 09:04:50 am »

 Благодаря и от мен на организаторите за добре организираната игра, костваща им време, усилия и средства.     
 Благодаря и на всички участвали в нея, тъй като без участници, нямаше как да се случи това преживяване, надявам се приятно за всички нас. Доброто ми настроение не бе помрачено и от почти дупката в скулата, следствие на вражеско попадение, към тази сутрин допълнена от оток и кръвоизлив под окото.
 Ал Сталкер, който водех пленен към нашата база, доста заблуден какво се случва след смъртта ;D, се хвърли на поставена от него самия мина и взриви и двама ни.
 Накратко за варнеското участие (Ген Ал Злоб Ал Сладкар и Ал Гангстиер Ал Ум Ал Делфин): след пленяването им, при разпита от Гого и Мечката имаше елементи на стриптийз и дори садизъм - изсипването на ракийката на Ал Гангстиер щеше да го доведе до сърдечен удар. След играта се представиха достойно и на  импровизирано получилата се трапеза в американския лагер.
 Доста забано беше изказването на учасниците от отбор "Планинци", че до вечерта "били на литературно четене", и за да променят това се включили в битката около "Рестрепо", заедно с още няколко "местни" малко преди 24ч. и така ние "американците" нощувахме без да държим тази точка.
 При атаката на талибанкия лагер сутринта се впечатлих от "Каската", който продължи да хапва невъзмутимо и след като беше убит (явно и преди това е правил същото ;)).

 Мисля че потенциала на игрите, включващи пребиваване на терена и през нощта е много голям и тепърва предстои да се развива.

 Поздрави на всички и надявам се - ще се видим пак!
 
Активен

HORNET

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 141
    • Профил
    • www.airsoftsystems.com
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #67 -: май 07, 2012, 09:47:59 am »

Извинявам се за отклонението от темата:


 Вече безпомощен започнах приятелски разговор с империалистически войник - "я, каква е тази пушка, каква марка е, много е готина, имаш ли проблем с подаването, как е хопъп-а, може ли да я видя?". Та се сдобих доброволно с пушка (в радиус не повече от 4м от мен имаше 10-15 вражески войника). Един сейфти-кил, бърз спринт назад, няколко откоса по тълпата и няколко бибитки почти на голо за мен, което в резултат даде 2 кървясали ранички в корема ми.

Allahu Akbar


Барни, първо преди да поискаш да разгледаш пушката си водил чисто Off-Game  разговор за поръчки, доставки на еърсофт стоки, след което си поискал да видиш пушката като си заявил личен итерес към модела. А сега кое е in-game и кое off-game!? Когато си в игрта следваш правилата, излезнеш ли веднъж в off-game поведение, оставаш в такова докато не преминеш през стартовата ти база или най-близкия риспоун. Така, че тази твоя проява с която толкова се гордееш е нарушаване на правилата и лъжене.

Второ, взимайки пушката от въпросния играч, имаш ли идея тя с каква сила е и клоко й е безопасната минимална дистанция?!!  Имаш две кървави ранички на корема, ами позаинтерсувал ли си се тези по които стреля от така близко какво имат? Имаш късмет, че аз не съм бил наблизо, защото щеше да имаш и две на челото.

Това, че си внесъл 5 пушки и кашон топчета, не ти дава правото да нарушаваш правилата.

Надявам се да си приел конструктивно забележката ми.

За да бъдат игрите ни наистина готини е необходимо всички да се придържаме към правилата, сценария, рол-плея (когато има такъв), взаимното уважение и феър-плея.

« Последна редакция: май 07, 2012, 09:56:33 am от HORNET »
Активен
Fucking Predator...

Le Shlem

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 479
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #68 -: май 07, 2012, 10:49:00 am »

Цитат
При атаката на талибанкия лагер сутринта се впечатлих от "Каската", който продължи да хапва невъзмутимо и след като беше убит (явно и преди това е правил същото Wink)


Васо,когато нападнахте лагера (факт е,че не станах навреме) тъкмо щях да сядам да хапвам.
Имай напредвид,че пушката ми беше в палатката на около 50 метра от мястото на което бях,без пълнител и си прецених,че няма как да стигна жив до палатката и да "изведа" пушката в бойно положение,затова си останах на място и бях ударен точно след няколко секунди.
А след като са ме ударили според тебе какво е трябвало да направя? Евентуално да застана на челна стойка? Или просто да се отдръпна и да не преча на стрелбата?

Искам да благодаря на организаторите за играта,както и на всички играчи жертвали времето си в името на една хубава игра. Надявам се да има още такива.
Нощния бой беше доста добро изживяване,отдавна не се бях забавлявал така.

 :9:1 :9:0
Активен

=GHOST=

  • Хиените
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2 320
    • Профил
    • http://s016.radikal.ru/i337/1108/00/7305fcde9f15.gif
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #69 -: май 07, 2012, 11:13:30 am »

Кадри от залавянето на талибанския лидер.

zalavianeto na t. lider.MOV
Активен
Работя за да си спонсорирам хобито



Crazy Something™

  • Rogue Warrior
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3 778
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #70 -: май 07, 2012, 11:41:43 am »

Част от инструктажа на Бейкър къмпани, проведен от Capt. Hyena, USMC.
Инструктаж на Бейкър къмпани
« Последна редакция: май 07, 2012, 11:46:29 am от Crazy Something™ »
Активен

Berkut

  • Rogue Warrior
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 586
    • Профил
    • Rogue Warrior
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #71 -: май 07, 2012, 11:50:16 am »

Страхотна игра! Имам чувството, че бе поставено началото на нещо, което тепърва предстои да се развива.

Огромни Благодарности към екипа зад тази игра - GHOST, Stalker и Hyena, извинявам се ако съм пропуснал някой.
Факт е че тези хора са хвърлили огромни усиля в създаване на сценарии, изработване на инвентар, разставяне на инвентар по терена, и са направили не малки разходи.
Още веднъж им благодаря за този страхотен подарък.

Много добре замислен сценарии с пълна свобода на развитие и поддържане на интригата.
Брилянтно разработен игрови инвентар.
Уникални Ingame Monney.

Fuck Yeah!
 

Подкрепям всяка една дума казана от Владо!
Огромно БЛАГОДАРЯ за всичко, приятели!
Големи сте!!!
Активен

Pike'

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1 429
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #72 -: май 07, 2012, 12:06:17 pm »

хубава, много хубава игра, готин подарък за имения ден получих :)
някои мои бележки:
За фракцията:
като фракция нямахме някаква твърда организационна структура... поне не и такава, която се запази до края на играта. Въпреки това във всеки един момент имаше функционални подразделения - отдавам го на наличието на достатъчно опитни играчи, които до някъде се самоорганизираха за мисии. Организационно цялостното усещане за талибанска групировка може да се каже че беше налице :) - шегичка :) - въпреки това съм впечетлен от доста от хората, с които до сега не ми се е случвало да сме заедно в бой - евала пичове, уважавам хищно, агресивно и умно играещи хора :)
Мисиите се спускаха свише от командирът/GameMaster-ът на фракцията. Отрядите имаха свобода по отношение на решенията за изпълняването им. Дразнещо скриптиране не се усети.
Радио-комуникацията вътре във фракцията НЕ беше добра. Нещата са регресирали в сравнение с предишни години. Пространните обяснения в радиоефира, липсата на стегната радиодисциплина на моменти ме разсейваха до степен да предпочита да си изключа станцията.

За мисиите:
Очаквано - с подготвени хора даже и кибиченето на пост е интересно. Нощните действия бяха както и предполагах интересни и психиращи. Нещо, което не очаквах беше колко светло ще е в сравнение с предишни мои нощни действия - явно близостта на София, дори и в дъжд си оказва влияние и цялото небе "светеше". Видимостта беше добра. Всъщност най-голям проблем ми беше изтеглянето поединично по здрач след разузнаването с бой около основната американска база, което направихме с бойна група "Пророците". По здрач нищо се не види и щях да се пребия като куче на няколко пъти.
Въпреки това - искаше ми се играта да продължи цяла нощ, и се надявам да има още такива мероприятия, вече без офгейм :)

За Ларп-фракцията:
Може да се каже че не съм очарован. След свърх реалистичните ларп епизоди, на които бях свидетел в чужбина, може да се каже че цялото това театранечене, плямпане на цигански, преиграване и откровено лигавене ми оставиха горчива утайка, като след прашен деветдесетарски телевизионен театър... Ако трябваше нещата да стават реалистично... ама айде да не задълбавам. Да кажем само че ще го отдадем на липсата на ларп-опит. Щото то... религиозен екстремист ще насочи към обикновен овчар оръжие и ще му заповяда нещо - а оня ще седне да му се лигави и обяснява да не пикае по дърветата, щото децата му щели китайци да станат... фейспалм...  ;D ;D ;D ;D ;D

За противника:
Голяма похвала - винаги е удоволствие да се биеш срещу мотивирани и подготвени хора. Направо с нетърпение очаквах всеки огневи контакт с вас пичове :)
Както казах - голяма похвала!



ми това са моите наблюдения. Смятам че игри с подобен формат имат много бъдеще. След спийдбола който почна да се практикува през последната година по неделни игри, тази игра е едно много добро завръщане към правилната посока.  Готино беше вкарването на мините в игра - имаше много смисъл от тях. Много готин привкус даде реалистичният инвентар. Теренът беше супер. Абе изобщо - аз много доволен и искам още. Мдааа :)

Аллах е велик!
:)
Активен
T.V.U. grawlix

дедо Тим

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 685
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #73 -: май 07, 2012, 12:34:24 pm »

хубава, много хубава игра, готин подарък за имения ден получих :)
някои мои бележки:
За фракцията:
като фракция нямахме някаква твърда организационна структура... поне не и такава, която се запази до края на играта. Въпреки това във всеки един момент имаше функционални подразделения - отдавам го на наличието на достатъчно опитни играчи, които до някъде се самоорганизираха за мисии. Организационно цялостното усещане за талибанска групировка може да се каже че беше налице :) - шегичка :) - въпреки това съм впечетлен от доста от хората, с които до сега не ми се е случвало да сме заедно в бой - евала пичове, уважавам хищно, агресивно и умно играещи хора :)
Мисиите се спускаха свише от командирът/GameMaster-ът на фракцията. Отрядите имаха свобода по отношение на решенията за изпълняването им. Дразнещо скриптиране не се усети.
Радио-комуникацията вътре във фракцията НЕ беше добра. Нещата са регресирали в сравнение с предишни години. Пространните обяснения в радиоефира, липсата на стегната радиодисциплина на моменти ме разсейваха до степен да предпочита да си изключа станцията.

За мисиите:
Очаквано - с подготвени хора даже и кибиченето на пост е интересно. Нощните действия бяха както и предполагах интересни и психиращи. Нещо, което не очаквах беше колко светло ще е в сравнение с предишни мои нощни действия - явно близостта на София, дори и в дъжд си оказва влияние и цялото небе "светеше". Видимостта беше добра. Всъщност най-голям проблем ми беше изтеглянето поединично по здрач след разузнаването с бой около основната американска база, което направихме с бойна група "Пророците". По здрач нищо се не види и щях да се пребия като куче на няколко пъти.
Въпреки това - искаше ми се играта да продължи цяла нощ, и се надявам да има още такива мероприятия, вече без офгейм :)

За Ларп-фракцията:
Може да се каже че не съм очарован. След свърх реалистичните ларп епизоди, на които бях свидетел в чужбина, може да се каже че цялото това театранечене, плямпане на цигански, преиграване и откровено лигавене ми оставиха горчива утайка, като след прашен деветдесетарски телевизионен театър... Ако трябваше нещата да стават реалистично... ама айде да не задълбавам. Да кажем само че ще го отдадем на липсата на ларп-опит. Щото то... религиозен екстремист ще насочи към обикновен овчар оръжие и ще му заповяда нещо - а оня ще седне да му се лигави и обяснява да не пикае по дърветата, щото децата му щели китайци да станат... фейспалм...  ;D ;D ;D ;D ;D

За противника:
Голяма похвала - винаги е удоволствие да се биеш срещу мотивирани и подготвени хора. Направо с нетърпение очаквах всеки огневи контакт с вас пичове :)
Както казах - голяма похвала!



ми това са моите наблюдения. Смятам че игри с подобен формат имат много бъдеще. След спийдбола който почна да се практикува през последната година по неделни игри, тази игра е едно много добро завръщане към правилната посока.  Готино беше вкарването на мините в игра - имаше много смисъл от тях. Много готин привкус даде реалистичният инвентар. Теренът беше супер. Абе изобщо - аз много доволен и искам още. Мдааа :)

Аллах е велик!
:)
жестоко си се объркал че сме ЛАРП ФРАКЦИЯ!!! мисля, че не е нужно да продължавам по-задълбочен анализ на изказаното от теб имайки предвид огромния ти опит като театрален критик :)))
А това дали ще си изпълня задачите на ФРАКЦИЯТА от страх от талибаните или от приятелство с тях си е лично мой проблем! Аз също дойдох да играя и направих каквото е възможно за кефа на всички! ако мислиш, че специално зарадати теб ще играя афганистански акцент...................................
Активен
Един е Айляк и Мохабет е неговия пророк!!!

Pistolero

  • Администратор
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 633
    • Профил
Re:Back to Korengal - 20 часова игра
« Отговор #74 -: май 07, 2012, 14:21:15 pm »

жестоко си се объркал че сме ЛАРП ФРАКЦИЯ!!!

Дедо сори ама не си прав, клана е ЛАРП фракция - по същия начин по който са и Талибаните и Бейкър къмпани - защото не си играч от Синята/Червената фракция, а трябва да влезеш в ролята - било то на Пехотниец, било Талибан, било член на Клана.
« Последна редакция: май 07, 2012, 14:22:54 pm от Pistolero »
Активен