Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Публикации - Pike'

Страници: [1] 2 3 ... 15
1
Ревю Екипировка / Re: Ревю на боен челник ФСС-014
« -: февруари 10, 2016, 16:54:17 pm »
изглежда като да е по-добър от Petzl, как е като цена?

2
Добре дошли / Re: Помощ за избор на оръжие
« -: март 07, 2015, 23:17:10 pm »
ми 'начи принципно вместо да ходиш на отец Паисий сорок один, може да влезнеш ето тук:
http://www.taiwangun.com/en/gas-guns
или тук
http://gunfire.pl/eng_m_Airsoft-replicas_Gas-powered-guns-508.html

Център, малко да ти балансиорам резката автореклама нали ;)

3
Регионални и Международни игри / Re: Berder war 7
« -: октомври 03, 2014, 14:01:41 pm »
BW7 ще бъде на нов терен, така че ще има нови интересни неща свързани с това.
мда. Като например къде ще е новото място на скарата. Аре моля ти се. Не че не става да си го правя интересно самосиндикално, ама предпочитам да е с пушка по Мальовица, вместо да бия 1000км път за кръстоска между неделка и хепънинг в Южния парк. Страшен милсим, направо ще се преметна през глава от милсимовост.

4
...Иначе с win браузърите тръгва без прблем...
Еми какъв е всъщност проблемът тогава?


Иначе - има ги и тук:
https://www.facebook.com/bbrankov/media_set?set=a.871928132817303.1073741856.100000003737031&type=1

5
... Тук имам една малка забележка, обаче. Все ми се щеше организаторите да бяха малко по-подробно разказали сюжета на самата игра на началния брифинг. На мен това много ми помага да се вживея повече в игровата си "роля". Честно казано, аз лично разбрах кое за какво е било, след като свърши играта....
Хммм... искрено съжелявам, че така се е получило. С цел реализъм сетингът и въвеждащата история бяха приподнесени на командирите на подразделения в началото на играта по времето на щабния брифинг в HQ. Същият се случи точно след метаигровият брифинг на Рекона в спалното хале. Разчитахме че информацията за стратегическата и тактическата обстановка ще бъде сведена в нужната степен до редовите бойци от техните командири - както принципно си се случва и наистина. Също така през цялата игра сме се старали като щабни офицери да свеждаме до полевите командири цялостната разузнавателна информация, сводки за тактическата обстановка и т.н.

7
При големия нагревател отделяната топлина е много, хомогенна и константна,..

по принцип това е защото в завода използват специални индустриални хомогенизатори за топлина, които я правят хомогенна, константа и с еднакакъв цвят. 

8
...Определено не сте прави да заклемявате нещо преди сътворението му! Според мен внасянето точно на ЛАРП елементи прави играта в пъти по интригуваща и интересна.

Виж да пишехте тези коментари след самата игра ОК, ама преди нея определено е във ваш минус!

пп Нали знаете защо до българския казан в ада няма дявол?

Всъщност определено никак не си прав ТИ с твоя си коментар. Още повече че както стана ясно - всъщност не си бил на никоя от игрите от поредицата. Разбирам, че отстрани може и да ти изглежда по определен начин, но това не значи че е така. Беше поставен въпрос "к'ва е тая игра и 'що аджеба така стана?!" и много хора дадоха учудващо сходни отговори. Защо ли?!

Към играта имаше много силни очаквания и много хора я чакаха с огромен интерес и нетърпение. И този интерес - ако прочетеш мненията внимателно - е свързан с много конкретен сетинг и механика. И! - ако разгледаш нещата от емоционална гледна точка - този интерес беше мотивиран от култовия характер на предходните "Жици". Това еднозначно беше едно от най-добрите еърсофт мероприятия правени тук (а смея да твърдя и не само тук) и хората искаха още от него, а не да бъде подменяно със сталкер. Сталкерски ларп вече си има.
Затова има разочаровани постове и остри и дори агресивни коментари. Ако любимата ти банда анонсира, че в следващия си албум рязко сменя стила примерно към чалга - ти как би реагирал?! А иначе - аз от казани не разбирам.

9
..Интересно е обаче, че масово разграничавате ЛАРП от Милсим. А второто е бая роднина на първото. Просто е много тясно специализирано. ;) ...
това е един много популярен сред ларпърите аргумент по отношение на еърсофта, да. Но по тази логика всичко в тоя живот е ЛАРП.
Оригиналната концепция за Жицата беше вдъхновена Soft Erna и Erna Raid и беше вписана в ривийско-хенадския сетинг. Това я правеше уникална и като преживяване, и като история.
От друга страна имаме идея за нов сетинг, вдъхновен от руски ларп реенактмънт на компютърна игра.  :sorry

10
"Stalkerizmite" са доста ограничени всъщност...

и всъщност май не си прочел мой прочел преден пост, за да разбереш точно колко са ми интересни ларп-сталкеризмите в сравнение с ривийско-хенадсния конфликт. Сешсе?!

11
... мнооого, ама МНОООГО трудна гоненица.

седя гледам някакви шоута тип Capture и се подсмихвам какви са аматьори в сравнение с това, което беше на Жицата ;)
уникална игра... беше.
надявам се да се получи и тази де, дано да съм в грешка по отношение на сталкеризмите.

12
Регионални и Международни игри / Re: Razor Wire IV
« -: септември 23, 2013, 17:37:25 pm »
...Не искам да отида и да се окаже, че ще трябва да избича 40 километра за 24 часа и няма да се срещна с жива душа...

Всъщност съвсем реално е това да се случи. А може и да не се случи. Както си го направиш. Ако възможността за такава евентуалност те притеснява - това не е твоята игра.

Първите игри от серията бяха доволно изискващи към играчите, подготовката и екипировката им. Атмосферата беше неповторима. Теренът е труден, сънят е малко, а често и изобщо липсващ, атмосферните условия денем и нощем по тоя терен не улекотяват нещата. Прецени дали ще може да се справиш, защото е съвсем реална възможността ако не можеш - да натовариш и затрудниш съекипниците си. Например с необходимост да поемат твоите караулни смени нощем.

Лично аз с огомно нетърпение чаках поредното издание, но си признавам че се разочаровах от това кривване от утъпкания сетинг и разбиването на чистата полицейско-военна механика на играта. Според мен като escape&evasion, RazorWire игрите бяха достигнали форма на съвършенство, която е твърде рядка за еърсофт мероприятие. Според мен нямаше абсолютно никаква нужда от тия сталкерски ларп елементи. А и чесно казано, (поне за мен) поради множеството игри по ривийско-хенадския сетинг в последните години, историята на същия и участниците в него са ми много по-интересни от ... поредната сталкерска фантасмагория.
Те хората са го казали - don't fix it if it ain't broken. Чесно казано съм доста разочарован и скептичен, и затова ще я пропусна тази игра.

13
От своя страна,като част от ДНР искам да кажа,че цяла вечер имаше невален да пази огъня за всеки случай.
Чичо Митко разбери,че след 3 часа дъжд и мокри до кости няма начин да не се запали поне 1 малък огън поне обувките да си изсушим.
И да уточня че огънят беше направен в изградено каменно огнище, беше наблюдаван от ДВАМА гейм-мастъри и един тръсти. И че след това в него АЗ лично излях над 10 литра вода. За нещо още да се заядеш Panter?

14
Електрически / Re: РПК - полезност и проблеми
« -: август 21, 2013, 08:58:16 am »
Всеобщо е негативното отношение към произвежданите дръм-магове и тяхната дурако-неустойчивост. Решението е доколко в Мид-каповете ?
Ко? Не!
За да си ефективна редосеялка, а не просто голям калашник for looks си е нужно да си с дръм-маг.
Дръм-магове има различни модели и конструкции. Полимерните, като този, който взех на Даркъра страдат от изкъртване на зъба за закачане и кофти окабеляване. И двете са лечими доста лесно - след което проблеми нямаш.
Металните кетаятси са доста по-ок, но са по-скъпи и чат-пат си имат проблеми с окабеляването (бях купувал 2 такива за отборните картечници). И при тях проблемите са лесно лечими.
Отделно има и на Classic Army, които са много хубави, но за съжаление не стават на всички ерпеката.

Като цяло наблюденията ми са, че дръм-магове с излекувани детски болести след това не правят рецидив, надеждни са и подават без проблеми.

15
Електрически / Re: РПК - полезност и проблеми
« -: август 20, 2013, 11:52:30 am »
Замбина и Драгстерът да кажат, но по мои наблюдения:
1. лесна поддръжка - калашник си е. Там проблеми няма, всички си е стандартно.
2. сравнително най-добра ергономика сравнено с всички останали картечници (макар че с малко условност се приема за картечница по игрите в чужбина). В смисъл - в сравнение с реплики на други оръжия за огнева поддръжка е здрава, лека и удобна за носене.
3. има лека грижа с дръм-маговете, ако не са читави. Има евтини дръм-магове, които трябва да се преокабеляват, има модели за CA, които не стават на другите, но като цяло - нещата с пълнителите и дръм-маговете са доста по-добре в сравнение с кутиите за другите картечници.
4. понеже си е калашник, може спокойно да се набие вътре V3 PS и да стане сенокосачка. Не че няма PS енджини и за други реплики на картечници, но по-рядко излизат in-stock.
5. външните части за корпуса се намират лесно и не са скъпи. Даже има и истински в уепънс трейдинг.

това е, което аз знам. Ако не се слага PS е добра идея човек да се запаси с втори гиърбокс - за игрите в чужбина, където ограниченията са други, вместо да си играе да сменя пружини. Понеже си е калашник, гиърбоксът се сменя за отрицателно време.

edit: забравих да упомена, че в Чехия Her Schlauf преокабели и смени изгорял двигател на замбовото рпк за под 5 минути преди мисия. С части взети от някакъв резервен калашник, който се таркаляше наоколо. След което сбрканио пак изби 2 дивизии зла гад :D :D :D

16
...You are more then welcome here !...
We know we are my friend :)
during the last two seasons my buddies and I from TVU have actually been participating in more games in Serbia and Hungary, than in Bulgaria, AND WE LOVE IT! You guys are the most hospitable bunch ever! :)
We've made great friends with guys from BigOne, ODA021 and other Serbian teams, we fought side by side on multiple international events - so you might say we're happy to see you too :)

17
Добре дошли / Re: Боевое содружество
« -: юли 05, 2013, 01:31:21 am »
ja, es ist möglich. Es gibt Teams in Varna und Burgas. Viel Glück

18
ренегад - с какво точно не си съгласен, с това ли?
...Като цяло с еърсофтски много по-добре се тренират дрилове, боди механика и контакт...

или ще ми кажеш че приятелят ти със зоракито може да направи читав дублет или мозамбик-дрил? Или да мине сцена? Или дори елементарното - да тренира вадене и взвеждане на оръжието?

да, с готин тунинг е скучно с въздухар на 20м, ама подозирам че и Келеша може да ти разкаже някои интересни неща за убертунинг на еърсофт пистолет. Моят опит се простира върху масовите валтери и върху един ПЦП еваникс пистолет. Еваниксът е по-точен, ама валтерите ... съизмерима история. И чесно казано не съм видял до сега въздушен пистолет, които да е с повече реализъм от еърсофтски - лично мнение.

19
Дълбоко не съм съгласен, че въздушните са по-добри за тренировки от еърсофтските. Имал съм, имам поглед. Спусъците на въздушните винаги са ОТВРАТИТЕЛНИ. Ако са нарезни са безоткатни, а ако имат откат пък - до 10м са с точност като на еърсофтски, 'щото са гладкоцевни. И въобще като цяло стрелбата и откатът (ако го има) много варират в зависимост количеството СО2 в бутилката.

От друга страна еърсофтските до около 10м са със съизмерима точност, с много по-реалистична функционалност, с много по-евтин (и често прецизен) боеприпас, с много по-евтин консуматив и с много по-стабилна стрелба до изстрелване на газта. Като цяло с еърсофтски много по-добре се тренират дрилове, боди механика и контакт. Еле па ако е висок клас тунингован пистолет - в метражи 10-15 въздушните има да му дишат прахта и като точност и като всичко.

общо взето ако имам крайна сума пари и имам да избирам между еърсофтски и въздушен - винаги ще предпочета еърсофтския

20
аз бих ти препоръчал първо - да не се подвеждаш да си взимаш евтина играчка. Винаги е по-добра идея да изчакаш месец отгоре, но да събереш пари за смислено нещо.
второ - аз лично бих ти препоръчал като добър стартов клас машините на KJ. WE наскоро чувам че са си оправили новите си модели пистолети. Видях и разглибих новия ми Зиг - доста добър клон на Маруйска система е. А и е на доста добри пари. Обаче старото им поколение пистолети са майка-плаче.
трето - ако търсиш нещо с добър спусък - не се насочвай към еърсофт реплики на зиг, глок, берета, танфолио и т.н. Като правило всичките с пропадане и с ужасно дълъг ресет. Единствените еърсофт реплики с читав спусък са оригиналите и клоновете на маруйската Хайкапа. Примерно KJките са едно много добро решение като цена.
4то - ако съображението е надеждност и качество на пълнителите - трудно в еърсофт средите нещо бие марийските зигове и клоновете им. Зигът стреля винаги, дори и със счупен валв нокър, дори и с разбити интърнъли. 

и последно - правилото е - пистолет се избира според ръката. Няма една с една еднаква анатомично ръка, отиваш тестваш на място, коетот и пасне най добре - това е. Макар че разбира се има го и моментът със спусъка.... :D :D :D

А с green gas не може ли да се стреля през зимата ?

зависи от зимата, зависи от грийнгава и зависи какво разбираш под стрелба

21
Газови / Re: Избор на GBB АК
« -: юни 20, 2013, 01:06:57 am »
...Другите марки нищо не ми говорят, може ли още малко инфо за тях, а стрелбата и при студено ми е много интересна.
DG противно на ширещото се мнение не е долче и габана, а Daytona Gun. Представлява реплика с много мощна окатна система, която позлва нормални цеви, хопъп гуми и пълнители от аег. Работи на външен въздух (HPA - High Pressure Air), подобно на Polar Star, но за разлика от него е изцяло механична и с откат. И като казвам откат - става дума за такъв като на бойно оръжие, доста по-силен и от на GBBR. По тази причина всичко в него е и изцяло стоманено, и то не кви да е стомани. :)
(за разлика от китайцките GBBRи)
Понеже подобно на поларстара работи с външен въздух под налягане - нямаш куулдаун ефект на студено, няма да се занимаваш със скъпи и капризни пълнители. Компановката е точно като на Поларстар - маркучът ти влиза в дръжката и не пречи изобщо при игра. Бутилката ти е някъде из багажната система. Абе - ти ме видя в Чехия, мисля че си виждал и Миро с неговия PS на неделни - е те такова същото е, само дето работиш с пушката като с бойна и си рита като животно.

предлагам ти го като решение, защото по мои сметки DG+HPA рига ще ти излезне същите пари като грийнгаз GHK-я със съответното колиество пълнители. И при това GHK понеже е на грийнгаз никога няма да има консистентността на стрелба на пушка с HPA. Всъщност точно по тази причина аз в крайна сметка си направих грийнгаз скара си на HPA - щото ми писна да се занимавам с грийнгаз. То ебати една еднаква партида газ няма...
а да - и DG са американски машини, а не китайски... ако има значение за тебе това де :)

те ти клипчета да гледаш:
https://www.youtube.com/watch?v=n01Ry1MJxKo
https://www.youtube.com/watch?v=q7v0J8OlzhQ
https://www.youtube.com/watch?v=jJU79246YcU
https://www.youtube.com/watch?v=YelH1aumgII

това нали ... ако искаш пушка с откат. Ако се притесняваш от маркуча - недей. GHK или WE ще ти дадат голям гъдел, ама затруднително ще ги ползваш като основно оръжие.
Виж иначе наистина ако гониш качество на стрелбата и откатът не ти е прерогатив - може наистина да си вземеш и PS. Там вече говорим за бластер, дето ... бате няма системи, няма аегета, няма гббри - това е дъ шит! Има си причина на запад народът масово да минава на PS.

edit: - и друг бонус на ака от DG - може да си го вземеш с еър риг, с който после може да ползваш и други газови и пушки. Като например PS, други пушки с откат на HPA, има емки, има мп5ци, фалове... Докато грийнгаз калашникът с неговите пълнители е една доста финална инвестиция.

това е. квото имах като инфо ти го дадох. Ти си решавай нататъка :)

22
Газови / Re: Избор на GBB АК
« -: юни 18, 2013, 14:14:28 pm »
еднозначно ако ще е калашник - GHK

... WE специално имат едно предимство и то е това, че една друга фирма RA-Tech предлага стоманени ъпгрейди на всички части, за калашниците имат и дървени части за ложите и полуложите....
по отношение на това те РаТек, правят и части за GHK

ОООБАЧЕ - имаш едно друго съображение. Като пари GHK с достатъчно пълнители ще ти излезне колкото DG с HPA риг. И горещо бих ти препоръчал второто, щото ще може да го позлваш и зимата, с ноемални аег пълнители. А и като цяло DG са много по-стоманени железа. Аз лично след някой друг месец ще си поръчвам тяхно АК, така че...

не че не ме кефят GHK калашниците. С уникален финиш са. Но за тия пари просто DG си е много по-смислена машина.

23
някой ден ако се засечем на някоя ненеделна игра - ще ти покажа. Реално си направих газовия SCAR така. Отделно има и една L96, която прави чудеса с 80тки ;)

24
Еми принципно конверсията за грийн-газ снайпери е сравнително проста - на пълнителя се отвинтва зарядният клапан и на негово място се навинтва >ето тази< бърза връзка. От там насетне си подаваш какъвто и колкото искаш въздух от външен източник, стига да не е повече от 20 атмосфери наБлягане. :D
Ако пушката ти е СО2 - там нещата са малко по-сложни, но конверсията пак си е сравнително лесна - тогава обаче си ползваш нормален пейнтболен ремоут-лайн и подаваното налягане трябва да ти е между 50-80 атмосфери.
И в двата случая регулираш мощността чрез налягането на външния въздух.

edit: разбира се след това може да почнеш да пипаш и самата пушка, по-силни пружини на ударниците, хай-флоу клапани, стоманени части, полирани спусъци... но това вече си е друго :)

25
За да се зачита за "болтов снайпер" по правилата на ЕБ трябва да зареждаш след всеки изстрел. При "газовите болтови" това не изисква такива усилия като при спринговите, но пък има друг минус при тях, ако говорим за СО2 - всеки следващ изстрел е с 1-2-3м/с по-ниска скорост от предишния. Консистентност - нема, което обезсмисля многото фпс-та. Конкретно ако питаш за спрингов снайпер - кой, къде, защо и как, има други хора, които могат да ти помогнат.
освен ако не си със система за подаване на външен въздух. Барни - просто разширявам инфото, подавано от теб.
Това се прави от много хора в чужбина и само веднъж тестово тук (оръжието не е присъствало засега на никоя игра но е... :) ) - взима се газова реплика на снайперска пушка, пълнителя й се вкарва въздух от външна пейнтболна бутилка с ремоут лайн, разположена някъде в екипировката - и се постигат чудовищни мощности и консистентности в съчетание с лесно презареждане и независимост от метеорология. Често при такъв сетъп единствената граница на мощността са максималните ограничения, задавани от организаторите, като реалните възможности на системата често ги прехвърлят двойно.

Страници: [1] 2 3 ... 15