Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Теми - Van Zan

Страници: [1]
1
Електрически / XM8
« -: септември 19, 2009, 16:33:14 pm »
Някой наясно ли е и има ли информация за еърсофт версията на това пушкало ? Интересно изглежда и явно в реалният му вид е било предвидено да замести М16 от Американската армия но проекта е бил спрян и започнат друг на XM29.
Та някой виждал ли е Еърсофтското оръжие Xm8 ?

2
Нека започнем с най-ярките примери които аз и моят боен другар( Ace) обсъдихме относно организацията на една по-голяма Еърсофт Игра.

Част от основните компоненти за формиране на едно мероприятие е материалната база с която ще може да се разполага по-време , преди и след самата играта, или по-скоро симулация.

Първо за създаването на тази симулация ще трябва да се съберат определен брой средства които ще се набавят от самите участници. Ще се напише един списък с основните неща които трябва да се набавят за да се дадат рамки във които да може да започнат да се вкарват постепенно следващите по-важност детайли за да може симулацията да придобие нещо повече от “слъгфест” който обикновено виждаме и играем всяка неделя. Едно такова мероприятие не се състои и не се организира за 2 дена така ,че трябва спокойно да се седне и да се започне работа по-него но в никакъв случай да се отлага работата по-него за да може след като се сложи крайният срок организаторите да  излезнат със готов план по-който след това да може до седмица да се подготви терена с нужните и закупени материали , както и да бъде измислен сценарият по-който ще се играе.

Задължително една такава игра трябва да включва повече от  24 часа игра за да има смисъл от направа и. В самото вследствие на играта трябва да е помислено за логистиката на играещите. Къде ще се разположи лагерът на едният отбор на другият отбор ако има третият отбор и т.н. Дали със закупените пари ще бъде включено изхранването на играещите или ще бъде организирано по-друг начин, включително и това дали ще е нужно да се носи храна, припаси вода от Града.

Изборът на Терена трябва да бъде подходящ за да може доста по-големият брой хора който ще присъства да има адекватно поле на действие за да може напълно да се усети атмосферата на една война, мисия, операция или каквото е решено да се състои.
Терени има много в България не е нужно да е някой до София , Пловдив, Варна или където и да е ходено до сега на игра. Най-адекватно е да се избере терен на който никой да не е стъпвал преди. Който адекватно ще се обработи от отбор приготовления , като със тях ще бъдат задължително ГМ-ите.

От тук навлизаме в едно много важно поле на действие което в България за жалост не съм виждал наистина да е вкарано в употреба по действащ начин (което е може би защото не се избират точните хора за тези позиции) а точно “Гейм Мастърите” колкото и мръсни две думи да ви се струват те са задължителни за да може една игра да бъде комплексна а не както споменах “слъг фест” във който разчиташ само на пушката си ако мога да цитирам , което във една симулация на истинска война е абсурдно. За това мисля ,че всички са наясно. Войната е едно огромно неизвестно в което не се знае дали ще изстреляш и един куршум преди да ти се стовари снаряд на каската.
Трябва да има 3-ма ГМ-ра по един за всеки отбор и 1 водещ самата игра които ще са на отделни честоти на станциите и които ще се грижат да има тотален феър плей, и действия , като артилерийски баражи, въздушни удари, газови атаки, минни полета , зони за викане на подкрепления, снабдителни депа , бункери и т.н да бъдат възможни.

Да се вкара задължителното “HQ” за всеки от отборите, играта след като е на голям мащаб да има наистина нужда от специални сили като разузнавачи които да предават репорти до щаба къде ще се ръководят силите по предните позиции и на полевите командири на които своеволията трябва да бъдат ограничени. До това след получаване на мисията да я изпълнят до максимално ефективен начин без отклонения от нея. Комплекстност на бойните част със интродукцията на " Полеви части за тактическа отбрана или Field Ops" които да се грижат за всички тактически удари от по-горе изброените върху вражите части, както и инженери, които да отговарят за самите укрепления (което е засегнато по-надолу) и други правомощият които ще им бъдат дадени.

Много Важно Мисията да се изпълнява да се правят тези така наречени “ твърди точки” по-картата, дали ще е просто укритие или ще се заповяда на инженерите да построят бързи укрепления за отбрана е решение на отборите и командирите но е важно да я има материалната база за да може това да бъде възможно. Освен това след взимането на тези решение се правят и грешки това ще доведе до нуждата бързо да се променят плановете и командите на тази зона от бойната линия пренасочване на войски от не толкова важни райони.

И тук завършваме със това което започнахме. За да се състои това нещо трябва да се постигнат някои важни неща.
1 -  Да се определи таксата за участие във самата игра и да се пресметне дали е достатъчно за реализирането и.
2 -  Упорита работа в екип със всички “основни фигури” в еърсофт живота ни а именно Еърсофт България, Дивията, Федерацията. Освен това подбор на хора които наистина да могат да бъдат полезни със идеите си за самата реализация. Както за мисията-те така и логистичната и финансова подготовка както и самите обществени връзки.
3 -  Никога не са излишни спонсори, ами официалните магазини в България пишете,обадете се и т.н на производителите на оръжия и атрибути. Винаги е добре на самата игра във ‘цивилната” зона и преди и след игра да има щандове , адвъртайзмънт плакати и каквото е договорено срещу финансова помощ за реализирането на играта. Това е и чудесен момент да се покаже на Европа и в Частност на Балканите ,че се водят Еърсофт Битки. Също така ще бъде добре за самите Бг Магазини за Еърсофт оръжие като на място да има възможност да се закупи оръжие директно преди игра от хората решили да играят веднага.
4 -  Страхотен момент да се поканят родните ни медии които да послужат за една реклама относно това мероприятие и повече хора да разберат за него. И то не само по-време на играта ами поне седмица преди нея за да може след гледането на един такъв репортаж хората решили да дойдат да имат възможност да си подредят, седмицата и плановете за да участват.
5 -  Никога не е зле да се поканят колеги от Еърсофта и от съседните ни държави като така ще се натрупа нужният ни , ако не достига човешки ресурс, а и ще се рекламира Еърсофта в България.
6 -  Да се изберат , наемат ГМ-ри които да искат наистина да вършат това нещо.
7 -  Да се вкара ранкинг система в която самите командири както и отборни ГМ-ри ще следят за войниците които наистина отдават всичко от себе си и ще бъдат поощрявани чрез , устна похвала пред отбора и после пред всички, както и поръчани за целта ордени и даването им в зависимост от това какво е постигнато.

8. - Да се избират кадърни комаднири за отрядите както и за централното командване, това ,че има хора от много години занимаващи се със Еърсофт не ги прави вещи в управлението на хора. Във таква игра загубата на 1 човек трябва да се прима като лична трагедия за командира. основна цел трябва да му е завършването на мисията и опазването на хората му.

9. – Бъдете отворени към идеи търсете ги и не се страхувайте от предизвикателството нужно да се преодолее за да се постигнат.


- Темата е за конструктивна дискусия относно това което Можем да направим а не  Не можем.

Страници: [1]