Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Теми - ReconProG

Страници: [1]
1
Електрически / ревю на Сlassic Аrmy G3 SG-1
« -: август 01, 2008, 21:07:18 pm »
Пушката е с метален корпус от ЦАМ и пластмасови ложа, приклад и пистолетна ръкохватка. Снабдена е с метална двунога и набузник на приклада, който е закрепен посредством двойно лепяща лента. Ако пушката се ползва с набузника е изключително неудобно да се ползват механичните мерни прибори. В комплекта, стандартно за СА има метален хай-кап пълнител. Затилъкът на приклада е гумен.
Оръжието е много добре балансирано. Почти не му се усеща масата, но то все пак е с около 1 кг + по-леко от бойния си събрат.
Фабрично стреляше с 320 фпс като на ~40м правеше добра група. Цевта е стандартна месингова - 6.08мм. Дължината не си спомням точно, но е някъде около 430мм.
Естествено пушката веднага бе ъпгрейдната, за да отговаря на стандарта на игрите. Сложихме М120, нов пистон и нозъл на Гардър. Естествено ръчнахме една готина батерия - 9.6 волта голям тип. Самия процес на ъпгрейдване беше сравнително лесен. За да се стигне до гиърбокса (Версия 2) трябва да се направят следните неща:
1. Да се извадят пиновете, фиксиращи приклада; да се извади пина при ключалката на пълнителя.
2. Приклада да се извади; да се разкачи вътрешния малък конектор.
3. Долната част на цевната кутия заедно с гиърбокса се изваждат назад.
4. Мотора и ръкохватката се разглобяват стандартно за пушка с версия 2 гиърбокс.
5. Самия гиърбокс се изважда от долния рисийвър. Излиза изключително лесно, без да закача никъде. Влиза си обратно на място също толкова лесно.

Следва обичайната процедура по отваряне на гиърбокс, смяна на части и, най-приятното - затварянето на гиърбокса. Никакви проблеми с тази част. Веднъж поставени в гиърбокса, частите стоят много добре фиксирани, без да има каквото и да било мърдане. Дори анти-ривърсъл лач-а си стои на място и не мърда, ама ВЪОБЩЕ. направо не повярвах. Няколко пъти си отварях/затварях пушката, за да експериментирам с чаркаляците от АУГ-то и нито веднъж не съм имал проблем с анти-ривърсъл лач-а.

След ъпгрейда замерихме пушката на хронограф с 20ки - средно 400фпс. При това стреля прецизничко малката (като при Малкия Джон ;) ) гадина.

Първия тест на пушката в...хм...бойни действия ( ::) ) беше на рилската пустиня. Доказа се като оръжие, което е много удобно за носене!  ;D

Първият и тест в бой беше на тренировката на терена на Орловци. Първото попадение - в глава от ~40м.   :)

Следваше и тренировко-игра на Камбаните, където пушката пак се доказа като добро оръжие. Но също така открих, че диоптричните мерни прибори са ми неудобни. Голяма изненада за мен. Мислех си, че точно те ще са ми по-удобни, заради опита ми с МР5. Дупките на мерника обаче са с еднакъв размер. И за 200, 300 и 400м са еднакво малки, което просто ме лишаваше от възможността да се движа в пълна готовност, без да ползвам открития мерен прибор. След играта на следващия ден, където пушката пак свърши добра работа като цяло(за разлика от собственика си :P ) предприех действия по разширяване на диоптричните кръгове на мерника. Това го осъществих с ножица - доказан ЦАМ-о обработващ инструмент ;) . разширих дупките за 200 и 300м, така че да мога да ползвам двойката за движение в пълна готовност, а 3-ката за малко по-прецизно прицелване.

Днес продължихме с приключенята на пушката. Сложихме и М130, цяла цилиндър група на Гардър и High torque motor (пак на Гардър). Накрая на ъпгрейд операцията го докарахме до, средно, 430фпс с 20ки и ~380фпс с 28ци.
Стрелбата на пушката си остана прецизна, както преди, но сега е с една идея по-далекобойна, а и проектилите достигат целта по-бързо, което е от голямо значение. Скорострелността също се запази, заради готиния мотор. ;)

За финал - аз винаги съм си падал по калсическите западни оръжия. Да си взема Г3 беше просто въпрос на време и наличност на въпросната пушка в БГ. :)
Много добре съм впечатлен от Г3ката. Харесва ми и на външен вид, и като вътрешности. Лесна е за поддръжка. Имам забележки само към реглажния пръстен на хопъп устройството, но пък идеална пушка няма. ;)
За да отговаря пушката на моя стил на игра и свалихме двуногата и бузата на приклада. Последващите външни ъпгрейди са боядисване в цвят тан на ложата, приклада и ръкохватката и закачане на пикатини релса, и на нея - бързомерец. Но за това има време!

Пушката, по мое мнение е, отлична! (трябва да съм обективен да му се не види, не върви да кажа "страхотна", ще звучи недостатъчно описателно! ;) )

2
Газови / Bell M1911A1 GBB
« -: май 26, 2008, 23:06:47 pm »
Colt M1911A1
Gas Blow-Back; производител: Bell



Пистолета пристига в черно пластмасово куфарче с червени ключалки (на всяка ключалка има надпис Bell), което е запечатано с лепенка на ръкохватката. На лицевата страна има етикет със снимка на пистолета и таблица с ТТ Данни.
ТТД от етикета:
V0 = 90 m/s
Обхват = 40m
регулируем HOP-UP
Маса с пълнител = 742g
Вместимост на пълнителя = 24 BB’s
Група на 7м : 40мм

В копмлекта в куфарчето има:
Пистолет, пълнител – 1бр. – шомпол, многофункционален инструмент (пластмасов – служи за разглобяване на пистолета и за улесняване зареждането на пълнителя); книжка с указания. Книжката е написана изцяло на японски като тук-таме се среща и английска реч (под 5% от съдържанието).

За пистолета
Ложата, затворната рама на пистолета и чирените са изработени от пластмаса (АBS предполагам). Имат почти всички маркировки като на бойния пистолет. Само на гилзоизхвъргача няма маркировки (р и Н при бойния). В книжката на страницата с обяснението на маркировките са сложени чертежи на пистолет на Токио Маруй (този пистолет е негово копие). За разлика от ТМ-ския пистолет обаче този има не фирмено означение, а надпис “UNITED STATES PROPERTY”. Под този надпис е серийния номер на пистолета. В моя случай №895679, което би трябвало, според книжката, да значи че пистолета е от 1943г. ;D
Гилзоизхвъргача е от черна пластмаса. Външната цев е пластмасова, а вътрешната месингова. Патронникът е метален (той помещава и хоп-ъп устройството). Хоп-ъпа е на пластмасово зъбно колело под цевта. Натискът върху гумичката се извършва в 2 точки от метална пластина. В началото практически почти нямаше разлика в настройката на хоп-ъпа. Затова разглобих пистолета и подложих изолирбанд под металната пластинка на  хоп-ъпа. По този начин получих желания хоп ефект – пистолета стреля добре с 0.25г топчета, а изолирът предпазва гумата на хоп-ъпа от нараняване – директния контакт с металната пластина е предпоставка за скъсване след известна употреба.
 Водачът на възвратната пружина е метален; канала за нея също. Затвора на пистолета също е пластмасов, но улеите, по които се движи са метални. Метално е чукчето, мускулния предпазител; долния детайл от ръкохватката, който фиксира мускулния предпазител; спусъка; бутона за освобождаване на пълнителя. Към пластмасовата ложа на пистолета е закрепен метален детайл, на който са разположени: отпред – релсите, по които се движи цевта; отзад – частта от устройството, съдържаща в себе си бойната пружина и чукчето, а също така и ръчния предпазител (той е пластмасов).
 Пълнителя е метален и няма никакви маркировки. Пластмасови по пълнителя са устните и водача на пружината, който бута топчетата нагоре. Пълни се стандартно. Като го зареждам с грийн газ, дюзата не уплътнява добре и изпуска по малко по време на пълнене. С едно зареждане на газ се произвеждат 25-35 изстрела.

Впечатления от стрелбата
Пистолета седи много удобно в ръката (поне в моята). Откатът, рязък, но лек, влияе малко на стрелбата. Звука от изстрел е силничък като за еърсофт пистолет.
Обхвата на стрелба е около 30-40м. Ефективен огън може би ще може да се води до 25м. Спусъка е с къс плавен ход. Аз го определям като лек спусък, но не мога да кажа точно какво усилие се изисква за натискането му докрай. Единичните изстрели са много точни на 25-30м дори. Дублетите имат разсейка, като на 20м вече не ми е толкова лесно да вкарам втория изстрел в човешки силует.

Оръжието е точно и достатъчно мощно като за пистолет; удобно и не много тежко (~740гр). Лично за мен е добър избор за второ оръжие, предвид качествата и ниската му цена.

ПП: Когато наснимам малката гадинка ще пусна и снимчици.
Засега само тези от сайта:
http://www.неприета реклама/index.php?main_page=product_info&products_id=467

3
Нека тук всеки напише в коя фракция иска да играе, ако участва на играта. По този начин ще улесним организаторите малко със събирането на информация.

Аз, еXeCu7e и splintercell предпочитаме да играем от терористите.

4
В днешния приятно (за някои не беше) дъждовен ден се събрахме 5-ма души и се отправихме към Катарино за станднартната неделна доза еърсофт.

резюме на игрите:
Първо се спряхме на едно недействащо (за жалост... ;)) извън сезона заведение на около 200м северо-западно от СПА комплекса и направихме 3-4 игри в стил "защита на барчето на заведението"  ;)

След това решихме, че е време да си ходим, но вместо само да си вървим 5ма под дъжда решихме да се изтегляме в посока Pазлог с бой. По път направихме 4 игри по сценарии "Засада"***.
На втората игра се получи така, че патрулният екип сбърка пътя и трябваше аз и ZeRaTuL (бяхме в засада) да ги преследваме. Аз ги издебнах в гръб. Храста безмалко да ме види, но не би - застрелях го. "Убих" и splintercell, но FreaKy ме гръмна. Асен пристигна на мястото на престрелката малко след това и след кратка престрелка уби FreaKy.

На третата "Засада" патрулен екип бяхме аз, ZeRaTuL и splintercell. След патрулиране на около 70% от маршрута забелязах противник вляво от пътя, по който се движехме и наредих на останалите да се позиционират от южната страна на пътя (там е по-ниско от пътя и представлява прикритие). По време на стрелбата по противника (FreaKy) батерията на АУГ-то нещо сдаде багажа (при студено и влажно време винаги ми прави номера...) и трябваше да се изтегля с останалите. ZeRaTuL ми даде пистолета си и продължихме движението като се опитахме да заобиколим засадата, но попаднахме на eXeCu7e. След кратка престрелка се върнахме в гората без жертви и заехме отбранителна позиция. Аз започнах да си човъркам пушката, за да я оправя. На пътя забелязахме FreaKy, който бе "убит" от ZeRaTuL. След като оправих АУГ-то (сухата връзка на батерията си е суха връзка!) тръгнахме отново към точката за изтегляне. След малко eXeCu7e ни влезна в гръб, но ние успяхме да реагираме и по време на маневрата за изтегляне ZeRaTuL го уби. Това беше края на играта.

След още една "Засада" се разснаряжихме донякъде и направихме една обща снимка. След това се доразснаряжихме и се прибрахме в Pазлог до един подгизнали.  ;D



*** "Засада" - Един екип от 2ма души прави засада на патрулен екип (3ма души), чиято цел е да пренесе раницата, която съдържаше всичкият ни багаж от началната точка до крайната (начална за следващата игра).

5
Днес, както никога се събрахме 7, представете си, цели 7 души!
Тръгнахме от стандартното сборно място - разклона до механата по път за Катарино. Към 1045часа вече бяхме снаряжени, тествали оръжията и инструктирани за безопасност и игра с медици.

Играни сценарии (по ред на отиграване):
1. Засада
2. Патрул по път
3. Снайпър хънт
4. Search and destroy.
5. Завземане на позиция
6. Снайперист - с елиминиране на ВИП
7. Снайперист - с елиминиране на ВИП
8. Засада.

Описание на сценариите:
1. Засада:
Един екип заема позиция на засада по маршрута на втория отбор, който пренася пратка (раница) от точка А до точка Б. Цел на екипа в засада - да елиминира куриерите.

2. Патрул по път:
Двата отбора тръгват един към друг от разстояние 400м по път. Движение се разрешава само по пътя да установяване на визуален контакт - след това може да се предприемат маневри и в гората.

3. Снайпър хънт:
Екип от снайперисти трябва да стигнат от една точка до друга на разстояние 500м, като преминат през контролирана от противников отбор зона. Цел на другия отбор - да елиминира снайперистите.

4. Завземане на позиция:
Отбор А заема положение на отбрана на определена позиция. Целта на отбор Б е да превземе позицията.

5. Снайперист - с елиминиране на ВИП:
Екип от снайпрести трябва да елиминира ВИП, ескортиран от останалата част от играчите. Маршрута е известен предварително.

Протичане на игрите:
Игра №1 : Засада
Екип от  3ма души (Stenly, FreakY & WellFire) пренасяше раница по път от т.1 до т.2 на разстояние 400м. STR-D1 засада на 200м от началната точка. Устроихме засадата с оцепка - снайперист, който да пропусне "врага" и да му влезе в тил щом се почне патардията. По план добре и изпълнено добре. Новобранците не можаха да забележат засадата и попаднаха точно в нея. Пръви си замина Wеll Fire, кратко след него - и останалите двама.

Игра №2 : Патрулиране по път
Двата отбора тръгнаха един към друг, на се оказа, че STR-D1 се движим по-бързо и визуален контакт бе осъществен по-блезо до началната точка на новобранците. И двата отбора се забелязаха взаимно и се изтеглиха в гората от двете страни на пътя. Ние по-бързо се окопитихме и се разделихме на двойки еXeCu7e и ZеRaTuL, и аз и splintercell. еXeCu7e и ZеRaTuL прикриваха и се движеха от северната страна на пътя, а аз и снайпериста обходихме на около 40м на юг от пътя. Наближихме позицията, където последно видяхме "врага" и отново установихме визуален контакт, като аз сметнах, че сме забелязани и оритах по ГСМ да се свържа с еXeCu7e, за да поискам отвличащ огън. Комуникацията не стана, но след около мин. Чухме стреба от север и се придвижихме напред, за да се "включим в купона" и ние. Забелязах един от новобранците(FreaKy) и се опитах  да се придвижа за по-добър изстрел, но тази ми маневра доведе до "смъртта" ми - не бях забелязал Stenly, който беше на 20м на изток и ми пусна топче в крака. еXeCu7e и ZеRaTuL отстреляха Stenly и брат ми, снайпериста отстреля FreakY и играта приключи. За нас - една жертва. Все пак рибата започва да мирише откъм главата...  ;D

Игра №3: Снайпър хънт
Аз и снайпериста тръгнахме от едната точка към другата, но след 15мин патрулиране попаднахме на еXeCu7e & ZeRaTuL и бяхме убити като успяхме да вземем само един от тях с нас. Играта приключи.

Остатъка от разказа - утре, че вече е време за проектиране в хоризонталната равнина.  ;)  ;D

6
Това е покана към всички момчета/момичета/мечки (или като каквото там се самоопределяте  ;D) от Еърсофт България да дойдете в Pазлог и да се наиграем яко. Надявам се да се съберем  повече хора. Ето карта на района:



Скоро ще има инфо за цените за нощувка. След малко ще публикувам и сценариите за игра.

Страници: [1]