Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Публикации - Fisher

Страници: [1] 2 3
2
Добре дошли / Re: Здравейте от Дани
« -: февруари 12, 2016, 09:09:21 am »
Здравей и добре дошъл!

Разбира се, че няма проблем да идваш сам. Разделянето на играчите преди игра винаги се прави с оглед балансиране на силите и равностойност. Няма проблем да дойдеш с каквито дрехи са ти удобни, задължително е да имаш предпазни очила, покриващи EN166 стандарта със степен на здравина на рамката и плаките А, както и сигнално оранжева жилетка (или нещо подобно), с която да се маркираш при попадение. Другото важно нещо са обувките - добре е да са подходящи за горски терен, на какъвто обикновено провеждаме игрите.

Разгледай темите в раздел Екипировка и в Добре дошли за повече информация и не бързай с покупките. Ела на няколко игри, разгледай кой какво носи, разпитай, пробвай и ще се ориентираш по-добре какво да си вземеш. Не всичко, което изглежда добре на снимка, ще ти пасне или ще ти е удобно.

Поздрави и те очакваме на терен!

3
Изчерпателна и полезна информация!  :10x

4
....Респект за противника, които не спря да атакува 2-ра база. Редуваха се атака след атака...


9 шурма !!! :o
...това бе най-тъпото и  безсмислено изпълнение в цялата игра и ever


А какво трябваше да направим, м? Да се окопаем и ние ли?! И да си се стреляме от пределни дистанции като в окопната война преди век? В 4-5 часова "неделка", която беше с доволно прост сценарий, всички очакваха и искаха да се забавляват без излишни усложнения. Липсата на медици и разполагането на мъртвилата на не повече от стотина метра от бойната линия предполагат развитие на играта с непрекъснати атаки и контакти, а не клечане из храстите. Въпреки това при атаките на всички точки имаше и обходни групи за тормоз по фланговете... Отделен въпрос е как се координират хора, които нямат радиостанции и нагласа за игра като част от голяма и организирана сила. Но дори и това не ми развали кефа от игрицата, а и не съм чул недоволни коментари от останалите съотборници.

Поздравления за Анимала и останалите момчета от организаторския екип за приятно изкарания съботен ден! Поздравления и за всички на терена, които играха спортсменски.


5
Оптичният стабилизатор е задължителен. Неприятното е, че е функциналност, срещана предимно в скъпи модели камери. Иначе подобни ползват Novritsch, Bodgeups и Dobey. За снайпери са ОК, но за карабини са доста непрактични.

6
Ами.......аз съм дал заявка по каналния ред, ма гледам е модерно да се пише и в темата. :9:0

Повечко прозрачност никога не вреди. Полезно е за играчите, още не решили къде да се запишат и дали изобщо да идват. :)

7
+6 от Орловци (засега), "Бунтовници".

8
Добре дошли / Re: Здравейте от Vik
« -: септември 23, 2015, 12:08:34 pm »
Първо- не притежавам оръжие... Заради препоръките от вас в не един пост и тема реших да не бързам и първо да погледам играта и/или да се включа с оръжие под наем. От къде или кого да го взема/заема?
Правилно си се ориентирал :). За оръжие под наем можеш да провериш и в магазина на Еърсофт Уориърс / Airsoft Warriors.

Второ- добре дошъл ли съм в неделя и има ли някакви такси за участие в игрите?
Добре дошъл си, разбира се! Такса има, 1 левче. Тази символична сума покрива покупката и/или направата на инвентара за игрите - маркиращи ленти, тиксо, топчета, "бомби", часовници и т.н.

Трето- до колкото разбрах играете "сезон". Това означава ли, че зимата не се провеждат игри?
През зимата няма игри, организирани от Еърсофт София. Има играчи, които се самоорганизират и играят, обаче.

9
Добре дошли / Re: Здравейте , от новака
« -: септември 18, 2015, 17:22:29 pm »
Добре дошъл!

Вместо елече, обмисли вариант за честриг + малка раница, която може да побере воден мехур, плик/шише с топчета и др. подобни. Колкото по-малко неизползваема част от екипировка имаш по себе си, толкова по-леко и удобно ще ти е. Но най-добре изчакай с покупките и ела на игра, за да видиш кой какво ползва. Ще можеш да коментираш плюсовете и минусите на различните видове багажни системи с техните ползватели, ще можеш и да пробваш. Вземи си оранжева жилетка и някакви здрави и удобни обувки и те чакаме на терена.

Поздрави!

10
Регионални и Международни игри / Re: Overload 5 Final Stand
« -: септември 07, 2015, 16:58:54 pm »
Пресни впечатления от играта:

+ Добра организация на чекин-а, бързо се минава;
+ Приятен гъдел е с персоналните пакети с "брандираните" карта за играта, книжка с правилата, малък бележник, импровизираното МРЕ, бяла велкро лента за маркиране като лекуван, талон за едно безплатно хранене в кетъринга;
+ Интересен терен със слаба денивелация;
+ Над 500 човека общо в игра;
+ Джиповете;
+ Фортът :)
+ Наличието на екип за професионално заснемане (камери със стабилизатори, дрон);
+ Защитата на Форта в петък през нощта;
+ Атаката и превземането на Форта в събота по обяд.

- Не се използваше пълноценно теренът; С малки изключения основно се циклеше "до Форта и обратно";
- Масово непризнаване на попадения; Не се обаждат, докато не ги напълниш с топчета;
- Чийтване и отчитане на попадения като френдли файър (каквито те не са) и немаркиране;
- Така и не стана ясно каква e основната цел на нашата фракция; Като изключим Форта, нямаше идея за контрол на територии или стратегически зони/точки;
- Не знам колко и какви са били мисиите на останалите, но по всяко време в базата беше пълно с народ... сякаш хората бяха дошли на пикник;
- Нямаше предни бази;
- Скриптиране на сценария; Само по себе си това не е "минус", но тенденциозното "нагласяване" на играта така, че да се случат точно определени събития от интерес само на една от фракциите е дразнещо;
Примери: в събота следобяд HQ-то изтегли групата ни от близо 30 човека след 4-часово пазене на Форта, като не изпрати подкрепление на наше място и остави 20-ната човека там да бъдат атакувани от над 70 противника 3 часа по-късно (цели седем часа "каските" не мръднаха от базата си, за да атакуват такава важна точка!); привечер не ни позволиха да излезем от базата, а ни оставиха да стоим и чакаме да ни нападнат "каските"... което не се случи чак до преди полунощ, когато вече валеше като из ведро.

Пропускам следващите игри от поредицата.

11
Електрически / Re: SRT-08 assault rifle replica
« -: август 24, 2015, 10:19:02 am »

12
Основни фактори в преценката за избор на тегло на топчетата са началната скорост на стрелба и хопъпа (гума или модификация). За открити пространства с желана дистанция за поразяване от 40-на метра и ползване на стандартни (неъпгрейдвани) пушки със скорост около 105-110 м/сек 0.25 грамовите топчета са ОК.

13
Екселска формула: кинетична енергия = 0.5*([маса на топчето в грамове]/1000)*[скорост на топчето в м/сек]^2
Енергията е ~ 1,7 джаула за 130 м/сек. Увеличавайки теглото на топчето, скоростта му намалява, като енергията остава почти същата. Това е замерване от преди две седмици на Системата на Чечата:


14
Поздравления за клипчето, а и идеята с призмата изглежда обещаваща  :9:1

От видеото единственото, което съвпада с първоначалната ми идея, е полупрозрачната карта с почти реално времеви ъпдейт на движението. Допълнително мислех да изведа и времето. Това помага на зрителя да се ориентира по-добре какво, къде и кога се случва, особено ако гледа 30+ минутно видео от игра и има възможност да гледа и клипове от други играчи. Един вид, да си сглоби и запълни представата. Останалите елементи от типичен HUD повече биха разсейвали зрителя, а и изискват доста време за подготовка и реализация, което поне аз не бих инвестирал.

Бях си направил това: https://youtu.be/1Qi06rhZJDk, но се отказах да го ползвам, защото не исках клиповете да приличат на кадри от шутър, колкото и ефектно да е.

15
За мен просто комбо с кадри от камера на челото и гън-камера е достатъчно. Синхронизацията не е задължително да е перфектна, до кадър. Достатъчно е "на око" да се нагласи така, че да изглежда естествена. Затова и звук от една камера ми е достатъчен. Въпрос на предпочитания и преценка :)... А това с FPS-style HUD съм си го мислел, даже тръгнах да си правя негови елементи в After Effects-а, но се отказах.

16
Идейно :). А защо не спреш записа на звук от камерката?

17
Относно големината на файла- не забравяй, че на 60 кадъра в сек, Мобиуса снима на ниската резолюция 720р.   

Аз снимам само в 720р. Загубата на качество, сравнено с 1080р, е много по-малка, спрямо плюсовете - по-малко време за постпроцесинг в After Effects/Premiere и повече заснето време за гигабайт.

18
Извинявай за оспамването на темата.

Изобщо не е оспамване, точно по темата си пишеш. Всяка споделена информация ще е полезна за някой :)

Явно за да се реши проблема със замазването трябва или да използваш леща с по-малко (16-12мм) фокусно разстояние или материала от тая камера да го пускаш на забавен кадър. Във всеки случай, трябва да снимаш с 60 кадъра в секунда. Аз съм направил и двата режима с еднакви настройки, за да не става фал.

Леща с по-малко фокусно разстояние не ми върши работа, защото повече ми е важно обектът на фокус да е възможно най-"зуумнат". 25 и 35 милиметровите лещи дават образ, най-близък до човешкото възприятие за отдалеченост, макар и да изглежда като приближен/зуумнат. Обърни внимание на клиповете на Хамза как картината от GoPro-то му прави играчите, по които стреля, да изглеждат сякаш са на 80+ метра от него, а те са на не повече от 50 метра всъщност.
Определено снимането с 60 fps ще реши проблема със замазването, но ще удвои заетото място на картата. Ще пробвам в няколко игри с колко свободна памет ще завърша и ще преценя.

Мислил ли си за защита на лещата от топчета? Аз си взех плоски резервни стъкла за подводен кейс за GoPro, ама ми се струва че идват големи. Може с плексиглас да е по-добре, ама ще се драска... На широкоъгълната трябват от извитите стъкла, но тях още ги чакам.

Бях се загледал по едни евтини протектори за бързомерци - http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20150513234049&SearchText=lens+protector+airsoft, но не вършат работа, защото стойката за закрепване на плексигласа е точно пред лещата, когато съм монтирал камерата с импровизирания нисък монтаж. Когато я поместя в PEQ кутията протекторът ще свърши работа.

19
Dobey наскоро приключи с един доста интересен и уникален проект - http://airsoftgearguide.com/?p=12



...

Тези "конструкции" с камери и оптики едно връз друго може и да са много добри и удачни, но не ми се връзват с идеята пушката ми да е лека и балансирана. Нямам мерак да ставам снайперист, така че няма да жертвам мобилността и удобството на текущата ми платформа заради това scope кадрите да са максимално автентични.

21
Този aвстриец дава доста информация: ...
Идеите на Новрич са ОК за снайперисти. Камерата е над оптиката.

Според мен,важното е да включваш камерата само,когато се прицелваш и стреляш.
Включвам камерата по усет и я изключвам веднага, след като съм маркиран. 32 ГБ карта побира към 9+ часа материал, което си е достатъчно за една неделна игра, дори да се отплеснеш.

Отностно включването на камерата- Мобиуса има една екстра- снима, когато му пуснеш 5v на miniUSB входа. Ако спреш захранването, приключва файла и се гаси. Човек може да си направи кабел с разклонители за колкото си иска камерки (helmet-cam, scope-cam и reverse "I'm-Cool-cam") и да ги включи към една батерийна банка. управлението ще става с един единствен прекъсвач.
Това е идейно, ако се намери пауър банка, побираща се в PEQ кутия. Иначе за такова изпълнение, каквото съм тръгнал да правя >> https://youtu.be/BytAIghTiJc се ползва бутона за включване на самата кутия.

22
Спрингови / Re: TM VSR-10
« -: май 13, 2015, 17:49:54 pm »
Драсни два-три реда след като видиш резултатите от EdGI цевта, че ми е интересно ;)
Ще можеш ли да я пробваш с R-hop?

23
Аз снимам на 720р, 60кад/сек на "тясната" настройка и сигурно от там идва 6х увеличението.

Как прецени, че увеличението е 6х? Сравни картината от камерата с това, което виждаш през ПОСП ли? Защото тези лещи са с фиксирана фокална дължина, 25 мм, и няма как да определиш точно zoom-а. Можеш само грубо да го сметнеш по формулата:

(разстояние до обекта на фокус) * 4,8 / (широчина на кадъра) = (фокална дължина на лещата)

Т.е., на 25 мм леща за кадър с 5 метра широчина, фокусното ѝ разстояние ще е 26 метра от камерата. От там вече по размерите на обекта в кадъра можеш да определиш приблизително увеличението, което получаваш от лещата.

24
Отбори / Re: Орловци
« -: май 11, 2015, 09:11:44 am »
Част от отбора на Border War 7:


25
Единственият смислен начин за измъкване на кадри, които да не те докарат до припадък, докато ги гледаш, е чрез Warp Stabilizer филтрите в After Effects или Premiere. По-горното клипче, прекарано чрез оптимално настроен такъв филтър дава този резултат:



Основен недостатък в някои случаи е "нагъването" на части от картината при софтуерната стабилизация. Това може да се намали само чрез по-стабилна стойка при стрелба. Поне от тази камера аз мисля да ползвам само кадрите със стрелба/попадение, така че ми трябват само броени секунди от всяка подобна ситуация. Значителното crop-ване на кадрите при стабилизация, както и екстраполираният зуум, за да се скрият черните участъци встрани от кадрите, резултат от crop-ването, могат да се редуцират като се използват само тези участъци от клипа, при които има незначителна разлика между отделните кадри като композиция. Така усредняването при стабилизацията няма да влоши съществено крайния видео резултат.

За информация, 42 минути клипчета с 30 кадъра/сек. във формат 720р (mpeg4 енкодинг с 6500 kbit/s, без звук) са 2 ГБ.

Страници: [1] 2 3