Airsoft Bulgaria Forum
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Здравейте, това е информационна база-данни на зараждането и създаването на еърсофта в България.
   
Към настоящият момент, този форум се ползва само като национален архив, а основната част на дискусиите са преместени в facebook. Поздрави,


Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Публикации - Scarface

Страници: 1 ... 4 5 [6] 7
126
Светло, аз познавам поне 5-ма които догодина ще вземат участие, мисля че ти също ги познаваш, ако успеем да намерим още 5-10 човека мераклий ще се получи идеално. Ако пък хората са повече още по-добре, си искараме много яко.

127
Електрически / Re: mp 5 navy(full metal) fps?
« -: юли 31, 2008, 09:59:30 am »
113 m/s са замерени с 0,25 BB's

128
Нещо оспамихте темата, моля админа да въведе ред, ако трябва и с "брутална сила".

Темата е за предложения, мнения, и в крайна сметка подготовка за участие в един бъдещ Бергет 7.

129
Светло, друже темата е актуална и мисля че ще има полза от нея, нищо че до Бергет 7 има доста време. Надявам се,че ще има възможност пак да взема участие в играта.

Относно логистиката, още по време на играта между всички нас вървеше дискусия относно евентуалнотони участие на Бергет 7. Въпросите който разисквахме бяха на първо място; какъв транспорт да ползваме? самолет или с автомобили?

За да имате предства за какво говорим мисля, че е най-добре да направим анализ на разходите:
- 98 eur, такса за участие
- 74 eur, транспорт+храна - транспорта е от Съндсвал до Харносанд и обратно, храната е обяд и вечеря за врето на игра
- 430 eur, самолетни билети+ЖП билети в двете посоки

Това са основните разходи, като разходите за транспорт+храна са по желание на участника, и могат да бъдат плащани по отделно. Има дребни разходи за застраховки както на участниците така и на оръжието но това са не повече от 15 eur на човек.

Самата игра свършва в събота 20.00 часа, организаторите дават възможност но играчите да останат в палатките до неделя 10.00 часа сутринта, след което започва събирането на лагера и играчите трябва да напуснат. Поради тази причина, може да се наеме хотел в Харносанд цената за единична стая е 44 eur.
Всеки сам решава какви допълнителни разходи ще направи по време на престоя си. Трябва да се има предвит, че на место може да се наложи да се закупи green gas поради невъзможноста да се транспортира със самолет, също така пълнители и ВВ. За ваша информация цените не са от най-хубавите.

Ако това са разходите които човек прави за да вземе участие, към тях има разходи който се правят на место преди тръгване. Разходи като: екипировка, камуфлажи, спални чували, постелки или надуваеми дюшеци, походни легла, всички необходими неща за да преживеете 4 дни на палатка. Но предполагам това ще бъде тема на по нататъшна дискусия в тази тема след като се определят заминаващите за Бергет 7.
Транспорта е тема важна защото тя ще определи какъв багаж може да вземем с нас. Организаторите позволяват да си донесете собствена палатка стига тя да отговаря на изискванията. А те са палатката да е военна, мисля че това може да се уреди. Вариантите които сме обсъждали са: 1. същия транспорт от тази година, отбора ползва оборудване от организаторите което се свежда само до палатка, 2. тръгваме с коли, няма проблем да носим багаж по наш избор, също така ако имаме подходящо моторно средство може да го включим в играта, но тук трябва да обърнем внимание на разхода за гориво, времето за път, както и таксите за ферибод, 3. пътуваме със самолет по установения маршрут, цялата екипировка се изпраща като "КАРГО" включително и оръжието и се връща по същият начин, трябва да се проучи какви ще са цените от различните фирми, DHL, UPS,FEDEX,InTime etc...

Нещо много важно което, за малко да пропусна. Когато се регистрираме, регистрацията трябва да бъде направена отборно, за да може да се обособим като самостоятелна единица със свое командване. Системата позволява мулти регистрация за Бергет.

Много бих искал да видя мненията и предложенията както на тези които бях ме там, така и на тези които биха искали да дойдат догодина.

 




130
Новини / Re: Предложение за Сватба
« -: юли 29, 2008, 12:25:17 pm »
Дуви, друже предполагм, че не си осъзнал казвайки "ДА" на тази прекрасна девойка, как света ще се промени на следващата сутрин. Но не се претесняваи ще имаш тази възможност в следващите 50+ години да разбреш.

Пожелавам ви всичко най-хубаво, щастие и уважение един към друг.


131
Пускам темата с идеята, че всеки един от нас може да пуска в нея информация за предстоящи игри в различни държави в Европа. Първото което пускам е линка за предстояща игра в Англия на 6-7.09. Това е официалния сайт на организаторите, вътре ще може да намерите информация относно сценария и правилата. Играта е лимитирана до 150 човека, по интересното е, че тя се организира върху терен който от 100 години се използва за военни учения. Поне така пише в сайта. Доста от правилата са подобни на тези от Бергет, даже има направо цели преписани пасажи. Надявам се да ви е интересно, а пък защо не някой да реши да участва.

http://www.ta-events.co.uk/events/phoenixrising/pr2/

132
ReconProG, относно цената, ако направиш една проста калкулация средно, голяма част от играчите имат повече от една пушка, особено когато говорим за сериозни оръжия. Аз лично парите който съм дал за всичките си пушки е почти равна на сумата за една SYSTEMA, но явно това е естествения път за осъзнаване на решението за покупка на подобно оръжие. Познавм човек който в момента продава Гарднър с пружина М150 не защото пушката е лоша просто е осъзнал нуждата си от оръжие за което да спре да мисли за ъпгрейди. Защото на всеки е ясно че почнели дна пушка да се отваря, опасноста да спре да работи винаги е по-голяма. Чрез SYSTEMA спираш да мислиш за това и само се забавляваш.

133
Всичко което търсиш може да се поръча и достави, за съжаление оръжието което търсиш не е налично в България по отношение на модела които търсиш. От скромния опит които имам с ICS това е едно много добро оръжие, особено с новия мотор турбо 3000. Без проблем с пружина М120 достига 130м/с хубавото е че не ти се налага да правиш друг ъпгрейт за разлика от много други пушки.
Но ако имаш възможност ти препоръчвам SYSTEMA, наистина парите са сериозни, но това е оръжието което няма нужда от ъпгрейт или ако се прави такъв то той е само външен. Каквато и друга пушка да си вземеш от изброените и щом имаш желание да я ъпгрейдваш в крайна сметка накрая като удариш чертата ще получиш сума равна на цената на SYSTEMA.
Някой хора може би не биха се съгласили с мен, но това го казвам от позиция на опита който имам. В крайна сметка избора е твой.

134
Електрически / Re: mp 5 navy(full metal) fps?
« -: юли 22, 2008, 15:56:47 pm »
Прав си обърках се но надявам се сте ме разбрали. Това оръжие го бях обявил за продажба, и естествено го продадох + подарък един Low cap на King Arms

135
Електрически / Re: mp 5 navy(full metal) fps?
« -: юли 22, 2008, 14:21:15 pm »
Въпроснота пушкало е замервано официално на Бергет 6 и показа 113 fps. Представи се отлично, даже в даден момент го ползвах като второ оръжие по време на играта.

136
Част 3

Virus infection X-54(New)

Може да бъдете заразен с вируса по два начина, единият чрез контакт или чрез газова атака. Вирусът ще ви зарази ако използвате една и съща чаша или бутилка вода със заразен играч. Също така ще се заразите ако ви докосни заразен играч. Без значение дали ви е докоснал по дрехите или носите ръкавици, вие ще бъдете заразен.
Газова атака (жълт пушек) ще зарази всички играчи в радиус от 100 метра от източника на пушека. Заразените ще бъдат маркирани само от организаторите.
Единственият начин да се предпазите от заразяване с вируса е да носите химическо облекло и предпазна маска на лицето си. Ако сте заразен нямате право да казвате на никого. Имате възможност да заразите всички играчи които се докоснат до вас. След като сте ги заразили, трябва да им прошепнете внимателно че вече са заразени.
След като сте прекарали 1 час като заразен имате право да използвате червен химикал/маркер за да направите малки червени линии на ръката си, рамената, краката или вратът. След 2 часа ще изпаднете в безсъзнание и смърт, вследствие на това трябва да се отправите към точката за въстановяване,и за да влезете отново в игра ще ви е необходимо двойно повече време за въстановяване – 1 час. Ако същевременно играча бъде застрелян или убит с нож, независимо от това той пак трябва да се въстановява 1 час.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Няма нужда да носите химически костюм, ако това не вие казано във връзка с мисята която ще изпълнявате. Вирусът ще бъде пускан само от организаторите при специални случай.

Virus antidote(New)

Ако серума ви е поставен в рамките на 2 часа, заразеният ще бъде излекуван и няма да може да заразява други играчи. Времето му за въстановяване ще бъде нормално 30 минути. Играча трябва да изстрие всички червени маркери от себе си .
ЗАБЕЛЕЖКА:
Играча може да използва или носи със себе си ваксина ако  я е намерил или откраднал от противника.

Mines.

Може да попаднете на мина в зоната на игра, и вие ще бъдете информиран за това. Всеки в разстояние на 3 метра от мястото на детонация ще се смята за поразен и трябва да реагира като такъв. Само инжинерите могат да обезвреждат мини. Има мини който издават звуков сигнал, мини заредени с ВВ и мини с малък пиротехнически заряд. Всички причиняват ефекта на „поразения”.
Също така може да бъдат и намерени противотанкови мини, те имат ефект на поразяване само върху превозните средства, мините просто преграждат пътя на машините. Всички мини трябва да бъдат изчистени преди да преминат машините. Инжинирите трябва да изчакат 1 минута преди да преместят всяка мина. Машините могат да преминат само ако всички мини са изчистени.

Докато инжинерите дезактивират мините, ако някоя от тях започне да писука, смята се че инжинера е поразен.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Всички мини закупени от официални търговци/производители са разрешени за използване. Домашно приготвени мини трябва да бъдат тествани от организаторите.

Не е разрешено използването на избухващи мини.


Sleeping in-game

Повечето от играчите ще спят във военните палатки подготвени от организаторите. Ще има 6 часа период в който няма да се играе във всички бази (03:00 до 09:00) Пазете тишина по това време и уважаваите спящите си съотборници.

Запомнете че палатките предпазват от дъж, но не са отоплени, така че си носете спални чували и постелки за къмпинг.
Абсолютно е забранено да се атакува по време на определеното за почивка време.
Също така е абсолютно забранено да се стреля вътре в палатките

Ако се промъкните в палатка по време на игра, трябва да използвате „убийство с нож” за отстраняване на противник ако той си почива вътре в палатката по време на играта, винаги дръжте предпазните си очила близо до вас, или най-добре е да спите с тях.

Confiscations

Ако играч е взет в плен, неговото оръжие се конфискува. Това става като оръжието се поставя на предпазител и част от корпуса се увива с лента. Оръжието и аксесоарите се дават на собственика и той го поставя на рамото си. Ако затворника се съгласи и други могат да носят оръжието му, това трябва да става винаги пред очите на затворника. Ако затворника избяга или бъде освободен, той не може да използва своето оръжие в следващите 5 минути. Не се разрешава да отнемете оръжие на противника и да го използвате. Затворника не може да използва „убийство с нож” но може да „зашемети” пазача си.

Searches of a Person

Когато играчи се опитват да укрият оръжие или друга екипировка, може да бъдат претърсени по правилата на играта. Някои може да се почуства неприятно, всеки които иска да предотврати това просто може да каже чи излиза от играта да извади скритото си оръжие и тогава то ще му бъде конфискувано съгласно правилата на играта.

Prisoners

Затворник може да бъде вземан вследствие на извършен арест, размяна на затворници, откуп или информация. Имате право да използвате белезници, при спазването на строги правила. Ръцете на затворника трябва да бъдат винаги отпред и никога отзад. Играчът поподнал в плен, трябва да може винаги много лесно да се освободи от белезниците, ключът от белезниците трябва да бъде поставен в джоба на затворника.
Трябва да внимавате при поставянето на белезници така че да не предизвикате спиране на кръвообращението на ръцете. Попитайте затворника дали не са прекалено стегнати белезниците, подсигорете се че по време на транспортирането на затворника белезниците няма да се затегнат, поставете ключа в джоба му. Ако затворника избяга трябва да има възможност да се освободи. Затворници който се държат в палатки или сгради няма да бъдат вързвани, заради изискванията за сигорност в случай на стрелба.

Game Off

По което и да е време се почуствате не комфортно или искате да прекъснете по някаква причина, просто кажете че излизате от играта. В момента на излизане от играта, всички около вас продължават да играят по начин по които вас все едно не вие имало. Това се отнася най-вече за хора които не искат да бъдат арестувани и претърсвани. Това не трябва да се използва като начин за преодоляване на постове, също така това не може да остане незабелязано. Ако решите да напуснете играта вие трябва незабавно да се отправите към точката за въстановяване или зоната за безопасност.

Game On

Ако в играта по някаква причина е извикано "game off", играта се подновява с извикването на "game on".

Close Quarter Battle

Всяка игра в затворено помещение (CQB) е с ограничение на оръжията и скороста с която стрелят, разрешената скорост е не по-голяма от 109 м/с. Дългите оръжия трябва да се прикладват към рамото ако е възможно, безразборна стрелба не е разрешена и рикошетите не се броят за попадение.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Ще се счита за измама ако се нарушат тези правила.

Explosives

Експлозивите трябва да  се използват за разрушаване на сгради, радио кули и врати. Само инжинерите могат да използват експлозиви. Използването на експлозиви изисква най-малко 10 метра безопасен периметър, и изпълнението на това е задача на инжинерите. Експлозивите могат да бъдат исползвани единствено срещу обекти, не могат да бъдат хвърляни, трябва да се поставят внимателно. Забавянето преди взрива трябва да е минимум 2 минути. Устроиствата който ще се използват са легални и детонацията е като на малка пиратка.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Играчите нямат право да сглобяват собствени експлозиви, избраните инжинери ще бъдат инструктирани в деня.

Smokes And Pyros

Както вече споменах ме играчите нямат право да носят със себе си пиротехнически средства които да бъдат използвани по време на играта, освен ако ситуацията не се промени, няма право да носят каквито и да е форми на пиротехнически средства приготвени от него или закупени от различни търговци. Димът и FX газ ще бъдат осигурени от организаторите.

Helmets And Body Armour

Каски и защитни жилитки нямат игрово приложение, с изключение на каските които предпазват от „зашеметяване”. Няма нужда да носите щитове, ще има няколко и ще бъдат използвани в момента в които се наложи.

137
Част 2

Vehicles

Ще има и двата вида транспортни машини военни и цивилни който ще се движат в зонота на игра.Те могат да бъдат приятелски или вражески, може да се стреля по тях и техните водачи могат да бъдат елеминирани. В случай че водача е поразен, той трябва да спре машината да изгаси двигателя и да извика „Ударен”. Елеминираните машини се връщат в точката за въстановяване обозначени с оранжев флаг и или по друг начин които да маркира че машината  е извън игра.

За да предотвартим евентуално объркване, бих ме искали всички участници които ще участват с техни машини да обозначат машината с цветовете на отбора си, поставени на предното стъкло или с флаг.

По време на играта машините не могат да се движат с повече от 30 км/ч. Само правоспособни водачи могат да управляват машините по време на играта, и само тези които им са зачислени. Абсолютно забранено е да се качват в машините и просто да карат. Автомобилите на организаторите и друг персонал ще бъдат маркирани с жълти флагове.


AT-weapons

Има три различни начина да отстраните бронирана машина, може да използвате АТ-оръжие или РПГ.

АТ4 е направено на базата Инфра ред – криптирана система, по подобие на военната SIMFIRE. Тя може да стреля на разтояние до 60 метра през деня, също така и през ноща.

Всички участващи танкове на Бергет ще бъдат оборудвани с инфра червени сензори около куполите си, за да отстраните танк трябва да се прицелите в средата на купола за да сте сигурни че ще го поразите.
Има повече разположени сензори на задната страна на купола, така че ако стреляте зад него има много по голям шанс да го уцелите. Танка ще трябва да бъде уцелен два пъти, пръвият път когато го уцелите той ще спре, при вторият ще го унищожите.
АТ4 има 15 секунди зараждане след всеки истрел. Когато е готов за стрелба „зелената” ламптичка светва. С оръжието може да направите само 10 изстрела. След което то трябва да бъде презаредено от представител на организаторите във вашата база.
АТ4 ще бъде поверено на всеки един от командирите на отделните отбори срещу подпис. Нямате право да носите ваше собствено АТ-оръжие.

Ще разберете,че танка е разрушен, когато екипажа му изключи двигателя и излезе от него. Понякога от танка ще излиза дим от купола. Танковете които са извън играта ще  бъдат маркирани с голям оранжев флаг докато се движат към точката за въстановяване. Танка ще се въстановява за 6 часа.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Опитайтесе да пазите АТ4 от дъж и намокряне. Ако се навлажни, има опасност да спрат да работят.

Sticky bombs

Инжинерите могат да използват „лепящи бомби” като ги закачват отзад или отстрани на машините преди детонация. Също така може да отстраните всяка бронирана машина и с основното оръжие на танка. Трябва да се обръща внимание когато се движите около танка и да имате предвид че водачите на танка имат лоша видимост.
Играчите нямат право да носят собствени „лепящи бомби”! Това ще бъде ръководено от командирати или организаторите.

Taking out a non armored vehicle

За да спрете нормално превозно средство е достатъчно само да изстреляте откос от ВВ по предното или страничното стъкло на водача.Всички водачи ще бъдат инструктирани да спират и да викат „Ударен”. В този случай не се нуждаете от АТ-оръжие за да спрете автомобила. Инжинерите могат да разрушават автомобил, като поставят ръката си вътре и е задържат в продължение на 2мин след което информират водача че е „взривен”. След това автомобила трябва да се отправи към точката за въстановяване, маркиран с оранжев флаг.

Weapon Hits

Попадение в оръжието когато се държи от играча, се брой за нормално попадение.

Knife kill

Убийствата с нож се използват в случайте когато е необходима тишина. Промъкнете се зад набелязаната цел, внимателно поставете своята ръка върху гърба и прошепнете "Knife kill". В този случай набелязаната цел трябва тихо да легне на земята. Той е елеминиран напълно и може да се завърне в зоната за сигорност, след като е лежал 10 мин тихо на място. В този случай на елеминиране, няма период на „кървене”. Играч който е в процес на „кървене” може да бъде избавен от своето нещастно съществуване чрез "Knife kill".

ЗАБЕЛЕЖКА:
Нямате право да използвате реални, гумени или латексни ножове.

Knock-Out

Това е правилото което е залегнало в основата на (LARP - Live Action Role Playing) (Пресъздаване на реални ситуации в игрова обстановка) и се използва да поставите друг играч в безсъзнание вместо да го убивате. Жертвата изпада в безсъзнание за 5 минути и трябва да лежи на земята напълно неподвижно. Няма право да се обажда.
Промъкнете се внимателно зад вашата цел, леко го потупайте по главата и кажете”елеминиран”. Това символизира удар по вашият противник с приклада на пушката или с друг предмет. Жертвата, става 5 минути по-късно без нужда да бъде лекувана от „Медик”. Това правило е удобно да се използва когато трябва да неутрализирате неудобни цивилни или постовите пред стая за разпити. Този които е бил „зашеметен” няма спомени за времето през което е бил в безсъзнание. Играчи които носят каски не могат да бъдат „зашеметявани”


138
Както ви обещах, това са правилата на играта по време на Бергет 6. Надявам се да ви е интересно и да намерим това което би било полезно за нас. Все още се двоумя да ли да преведа и различните роли в играта.

Ще видите че имената на различните раздели са английски, направил съм го умишлено ако някой реши че превода които съм направил не е пълен може да посети страницата на Бергет и да намери съответния текст по неговото заглавие.

Ingame rules

Hit

Ако сте улучен високо и ясно викате „Ударен” или „Медик”. Веднага лягате на земята и оставате да лежите в продължение на 10 мин. докато не ви излукуват или умрете.
В големи престрелки в която участват няколко стотин човека и бъдете улучен, и след като сте легнали на земята, има вероятност да бъде стреляно по вас вследствие на незнанието  от противникови играчи който са се включели по късно в престрелката,че сте поразен. Това може да бъде предотвратено като размахате своят „флаг за ранен”. Винаги вдигаите своя „флаг за ранен” когато вървите към Основната защитена зона или точката за въстановяване.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Вие трябва да донесете свой собствен „флаг за ранен” на Бергет 6 и той трябва да е оранжев. Проверете дали размера му е поне 30х20 см. Вие трябва да го извадите от джоба си или жилетката докато чакате медик.

Speaking after being hit

Нямате право да използвате радио или разговаряте с околните докато чакате медик или „кървите”. Единствено може да викате „Медик” или „Ударен”

Moving after being hit

Поразеният играч може да бъде преместван като бива носен или влачен, раненият играч може да се придвижва и сам, но само ако е подпомаган от негов съотборник. Те не могат да използват свойте оръжия.

Може да нямате възможност да мърдаде от мястото където сте ударен, в същото време ако се намирате на огневата линия, може да препълзите зад укритие, но незабравяйте да викате „Ударен”и да развявате вашият „флаг за ранен”.

Бих ме искали да подчертаем важноста, да останете на мястото си след като сте били ударени,  отколкото  да се разхождате на около с вдигната пушка и да наблюдавате играта. След като ви изтече времето което трябва да прекарате 10 мин., отидете до най-близката приятелска точка за въстановяване.

Medic

Когато играч е поразен, след като е извикал „Медик” или „Ударен”, медика има 10мин да започне лечение. Ако това се провали играча е елиминиран и трябва да отиде до точката за въстановяване.

Ако медика успее да достигне лежщият играч в рамките на 10мин може да започне да го лекува, чрез символично поставяне на превръзка. Превръзката трябва да бъде бяла, лесно може да бъде направена от стар чаршаф, нарязан на ивици.
Медика трябва да има допълнителна бяла лента с червен кръст на нея. Цивилните медици нямат нужда от тази допълнителна лента.

ЗАБЕЛЕЖКА:
Ще се счита за измама ако няма поставена лента докато „лекува”

Number of healings

Само два пъти е разрешено един и същ играч да бъде лекуван, ако играча бъде прострелян за трети път, той се счита за елиминиран и трябва да се отправи към точката за въстановяване. “KNIFE KILLS” са мигновенни и играча не може да бъде лекуван.
Медика не може да се лекува сам, разбира се друг медик може да го излекува след като му постави лента. Медика може да носи не повече от 10 ленти, но може да се зарежда от базата или точката за въстановяване. Проверете дали имате достатъчно ленти.

Safe Zones & Respawns

Въстановяването е едно от най-важните правила в играта. Когато сте елиминиран, вие трябва незабавно да се отправите към точкта за въстановяване, където да изчакате 30мин преди отново да се върнете в играта. През цялото време сте „извън игра” докато се намирате в точката за въстановяване или Зоната за безопасност.

Ще има няколко точки за въстановяване по време на играта и те ще бъдат отбелязани на картата. Зоната за сигурност е мястото където са разположени всички магазини както и организаторите.

Точката за въстановяване е лесна за откриване, тя ще се намира близо до пътя.Ще има червени,жълти или бели ленти около точката. Ще има поставен часовник в точката така че да следите времето. Всеки отбор има ясно обозначена точка за въстановяване. Ако не сте сигурен за нещо, както винаги обърнете се към организаторите. Ако не сте излезнали от играта, нямате право да стреляте в Зоната за безопасност и около нея. Поради тази причина, оръжието трябва винаги да е на предпазител или да е със свален пълнител докато сте в зоната. Всички точки за въстановяване са времево контролирани, това означава че вие може да се въстоновявате на всеки кръгъл или половин час.


ЗАБЕЛЕЖКА:
Ако не сте извън играта, нямате право да стрелянете в точката на въстановяване или на влизане в нея: вътре носенето на очила е задължително през цялото време. Нямате право да подлагате враженска точка за въстановяване под обсда под каквато и да е форма.

Определени специални личности, виши офицери и играчи заразени с Х-54 вируса ще имат нуждата от двойно повече време за въстановяване 60 мин тези играчи ще бъдат инструктирани за специалните условия и обстоятелства.
Машините не се въстановяват по същият начин както играчите, те трябва да се върнат в базата, където ще бъдат поправени и ще престоят най-малко 2 часа.

Team & Uniforms

Разпознаването между различните групи от играчи по време на играта,ще става чрез различни ленти и елементи от униформата. NATO ще носят тъмно сини ленти, UN ще носят светло сини ленти, SPR ще носят жълти ленти, наемниците на Ген.Конрад ще носят червени ленти.
Няма други изисквания за униформените освен тези описани в „Историята”


Вие ще трябва да донесете вашата собствена лента. Когато правите вашата лента, ще трябва да се уверите че тя е най-малко 11см широка с изписан с черно вашият индентификационен номер. Играчи без ленти или неотговарящи на изискванията няма да бъдат допускани в играта.


Не подготвяите вашата лента преди да сте получили вашият индивидуален номер, и финално потвърждение от администраторите на играта.
Трябва да си потготвите и втора лента, ако сте медик или инжинер. Тя трябва да бъде поставена на вашата дясна ръка, а отборната ви лента на лявата.

За въпроси относно програмата трябва да се изпратят на..................................bg

ЗАБЕЛЕЖКА:
Само снайперистите който носят камуфлажни костюми, могат да поставят свойте ленти на краката си.


Safety Distances

Във връзка с разнообразието на различните „пружини” ние изработихме класификатор на оръжията на база м/сек. Оръжията трябва да бъдат замерени с 0,20 гр.ВВ. Ако мислите че се намирате на границата между автоматична и единична стрелба, ние ви препоръчваме да замерите оръжието си преди да дойдете.



Клас и безопасна дистанция

1..................0 до 109 м/с.............1 метър.........Единична и автоматична
2...............110 до 130 м/с...........10 метра.........Единична и автоматична
3...............131 до 140 м/с...........15 метра.........Единична
4..................0 до 140 м/с............15 метра.........Гранатомети
5...............141 до 150 м/с............20 метра........Единична
6...............151 до 160 м/с..........25 метра.......Единична
7...............161 до 180 м/с..........30 метра.......Единична
8...............181 до 199 м/с..........40 метра.......Единична

Максимално тегло на ВВ за клас 1-4 е 0,30 гр
Максимално тегло на ВВ за клас 5-8 е 0,43 гр


За справка 1J с 0,20 гр ВВ развива скорост от 100 м/с. За повече справки и калкулатор на http://www.1728.com/energy.htm.

За всички оръжия и дистанции, изстрелите в главата трябва да бъдат избягвани освен ако няма друга видима цел.

Gun chroning

На Бергет 6 ще има задължителна проверка на мястото за регистрация, моля донесете всичкото си оръжие за проверка преди старта на играта. Замерване също така ще бъде правено и ако заподозрем измама, вследствие на оплакване от играч. Отговорност е на всеки играч да спазва правилата, и да е сигурен че неговите оръжия отговарят на определения оръжеен клас.

Sniper rifles

Ако желаете да играте като снайперист, оръжието ви трябва да отговаря на клас 3-8. Също така то трябва да прилича на снайперска пушка с оптика. Не се разрешава използването на МР5, UZI, и др.такива с оптика.

Magazines

Най-общо пълнителите трябва да бъдат ниско зарядни, не повече от 90 топчета. Изключения се правят за леки картечници(L86,MG36, и др.) който могат да използват пълнители лимитирани на 150 топчета, снайперските пушки (SR-25, Драгунов и др. отговарящи на клас 3 и нагоре) трябва да бъдат лимитирани до 30 топчета, за оръжия като (M249, РПГ и др.) няма изисквания поради липса на пълнител. Снайпери и LSW, пълнителите им трябва да бъдат модифицирани за да отговарят на изискванията, трябва да бъдат маркирани със синя лепенка.

ЗАБЕЛЕЖКА за картечниците: Обикновенните пушки могат да бъдат използвани за картечници ако имат подходящите пълнители. Това няма да се смята като истинска картечница, не може да бъде модифицирано до клас 8 и всички високо зарядни пълнители трябва да бъдат лимитирани до 150 топчета, пълнителите им трябва да бъдат маркирани със синя лепенка. Ако смятате да използвате подобно оръжие, трябва да изпратите запитване на нашият e-mail заедно със снимка на оръжието.

Няма забрана за броя на пълнетелите който може да носите.


Обощение:
Стандарт: Макс 90 топчета в пълнител
Снайпер: Макс 30 топчета в пълнител
Картечница: Макс 150 топчета в пълнител. Синя лепенка
Пистолети: Няма забрани за броя на ВВ

Ако имате оръжие за което няма пълнители който да отговарят на изискванията, бих ме желали да ни уведомите. Най-общо бих ме ви помолили да блокирате пълнителя така че да може да зареждате не повече от определеният лимит, както и да маркирате пълнителите си.

Reloading ammunition

Освен амунициите който се носят в пълнителите, вие може да носите със себеси отделно до 1 200 ВВ, за къртечниците до 3 600 ВВ за презареждане на бойното поле. Вие може да складирате вашите амуниции в базата, точкта за въстановяване или зоната за сигорност. Няма лимит за презареждане.Трябва да отбележим че 1200/3600 точета са лимит за играч, а не на оръжие.


139
За всички който се интересуват: Това са Историята и Общите Правила от Бергет 6. Четивото е доста за това пускам само първите два дакумента преведени от сайта на организаторите, надявам се да ви бъде интересно. Ако успея утре ще ви пусна и Игровите правила както и разпределението на различните формации както и тяхната роля в играта. Всеки сам може да направи изводите за играта организацията и отношението.

Main Story

Малката страна Либорания от края на 2004 година е разкъсвана от кървава гражданска война, след политическото убийството на оправляващият диктатор. Покушението е извършено от последователи на SRP ( Сепаратиска Реформаторска Партия ) Войната се води от няколко местни военно началници и SRP. През октомври 2007 има временно прекратяване на огъня след като UN и NATO опражняват натиск върху всички участващи страни. Диктатора, бившият главнокомадващ Генерал Конрад Грант е мъж с високо влияние сред военните и сред цивилните военни наемници както в страната така и извън нея. Използвайки това свое влияние над двете военни структури, той успява да поеме контрола  върху армията и с нейна помощ и контрола и върху голяма част от страната. Въпреки това SRP успява да запази малка част от територията на страната на юг под свой контрол, където се намират нефтените полета. Това е основният източник на доход в страната, която е превърната в руйни вследствие на гражданската война.

Хиляди са мъртви, вследсвие на конфликта или са умиращи от разразилата се епидемия вследствие на заразяване с вируса наречен Х-54. След като е установено временно премирие, Руски фармацефтични компаний започват производството на антидот, който се продава на черния пазар на астронимически цени. Само тези който разполагат с неограничени средства или други ценни предмети могат да се сдобият с антидота и така да спасят себеси и хората който обичат.

От както през 2005 UN контролира бежанските лагери в източните райони, в много от тях е избухнала епидемия вследствие  на контакт с вируса. Нуждата от серум за заразените и умиращите е голяма. Транспонтирането на серума е трудно вследствие намесата на местните военно началници и частите на Генерал Конрад. Използваики партизански тактики, те атакуват конвойте и транспортните самолети. Територията на Либурания е обявена за „не летателна зона „ и ситуацията е критична. На NATO е даден мандат от консула по сигорноста към ООН, да използват всяка необходима сила при ескортирането на конвоя до бежанските лагери.
 
 

The Virus X54

Х-54 е разработен от Съветски учени по време  на студената война, но никога не еизползван във военен конфликт. След падането на Съветският Съюз наличният Х-54 изпада в забвение. През 1998 обезпокояващи доклади пристигат от Руско село. Граждани са се разболели след като крадци са разбили стара военно изследователска база намиращасе в бункер до селото. Селото бързо е сложено под карантина и Руските власти покриват съществуването на Х-54,а самото село е заличено от лицето на земята. 


 




Х-54 става известен на общественоста през 2004, когато за първи път е използван в Либорания, след направените анализи  се стига до извода че вирусът не е от натурален произход. Това е нов вид спора, бактерия с възможност да оцелява при висока температура и при трудни условия без нуждата от биологичен контакт за дълъг период от време. Вирусът поразява хора и се разпространява чрез спори който проникват в човешкото тяло чрез храната, въздуха или през човешката кожа.
Инкубационният период протича много бързо, първо се поразява нервната система. Симптомите са треска, повръщане и виене на свят. Един час след заразяването се забелязват посинявания в областа на мишницата и згъвката на коляното на заразения.  В следващите два часа заразеният изпада в безсъзнание и малко по-късно почива в следствие на невъзможноста да диша. Единственият познат метод, за борба с вируса е да се държи заразеният изолиран, но въпреки това заразеният ще умре,  ако не бъде инжектиран с антидот . Инфекцията може да бъде спряна по всяко време, ако инфектираният бъде инжектиран със серума.


General Rules

Правилата са изработени по начин който да осигорят на играчите значителна свобода и в същото време да осигорят достатъчно добро ниво на сигорност. Ние предполагаме че играчите претежават основни познания по ерсофт безопасност, особено със защитата на очите и безопасната дистанция. Също така ние очакваме някакво ниво но обща култура, очакваме че играчите ще поставят на първо място безопасноста през цялото време.По време на играта, ако има въпроси отнасящисе до правилата или безопасноста, не се претеснявайте да се обърните към организаторите, с оглед да предодвратяване на недоразумения, при положение че безопасноста е на първо място, няма въпроси който да бъдат смятани за глупави.


ЗАБЕЛЕЖКА! За да участвате на Бергет 6 трябва да притежавате основни познания по английски.

Read and learn!

Отговорност е на всеки участник да научи правилата на играта, да не се опитва да мами по време на мероприятието. Организаторите имат право да отнемат лентата на всеки участник ако той нарушава правилата. Няма да се въстановяват средства ако ви е отнета лентата, ваша лична отговорност е да занаете правилата и да ги спазвате. Във всеки един лагер ще има член на организаторите. Всички (trustees) съдий ще носят правилника в себеси и ще помагат за разрешаване на недоразуменията.

Player ID
Всички участници трябва да носят индентификационен номер на тяхната лента. Това ще бъде използвано да бъдат разпознати всички мамещи, за да бъдат докладнвани на организаторите.

Като играч вие сте задължени, да предоставите вашият индентификационен номер ако ви бъде поискан. Индентификационият номер на играча ще бъде изписан с черно върху неговата лента.


Behavior

Airsoft не е състезание. В него няма победители и победени. Истенският дух на еърсофта е отборният дух и другарството. Въпреки това винаги има непочтенни хора който се опитват да мамят. Обръщаме се към всички играчи да не коментират правилата в игровата зона, ако смятате че нещо трябва да бъде дискутирано, говорете с организаторите или съдийте.

На много игри има оплаквания относно играчи и отбори непрезнаващи попадения или с непочтително поведение. Освен ако нямате сериозни доказателства, запазете тази информация за вас и ако трябва да е споделите с някого, кажете на свойте съотборници или на съдийте. Въпреки желанието ни, ние не можем да следим всеки и неможем а и не желаем да контролираме разитието на играта, това е изцяло ваша отговорност. С гордост приемайте попаденията, когато сте засипани с ВВ. Може да се върнете в играта след като сте преминали през точката за прераждане.


Организаторите и съдийте винаги ще разследват всяко подозрително поведение на играчи неспазващи правилата. Ние смятаме че е по-добре да простиш и забарвиш на твой другар извършил нарушение и да продължиш да се забавляваш, отколкото да се фокусираш върху хора който действат грешно или лошо. Запомнете че вие представлявате вашата страна или общност идвайки на Бергет 6, как ще действате и взаймодеиствате с представителите на глобалното еърсофт общество, ще определи как ще бъдете приети. Това е голяма отговорност, която неможете да подмините просто така.

ЗАБЕЛЕЖКА: Ние смятаме че спора с хора който не си признават попаденията е също измама като цяло. Не спорете с друг играч, който не си признава. Говорете с организатора! Започването на спор може да доведе до отстраняването ви от играта.

.
Жълто: Бергет-организатори, могат да отговорят на всички ваши въпроси отнасящи се за игрови и извън играта проблеми. Оранжаво: Съдий (Trustees) Тези хора нямат цялата информация отнасяща се за или извън играта, но имат същите права като тези на организаторите в областа за която отговарят.

По време на Бергет 6 ще бъде въведен голям брой Съдий (Game masters) и новата роля на (Trustees) който да повишат нивото на честна игра. (Trustees) са прикрити играчи, който са избрани от нас на база техният опит и готовност. Те имат същите права като  (Game masters) в тяхната област на отговорност. (Trustees) са назначени за да увеличът нивото на сигурност и да намалят опитите за измама. Всеки един от тях ще носи правелник и оранжева лента или жилетка. Те ще ги държат скрити до момента в който не се наложи да ги покажат. Ако разпознаете  (Trustees) Моля запазете го в тайна.

Trespassing of rules (New)

От опита от другите игри и сценарий (Бергет 1-5) ще представим следната система от правила:
Основни нарушения на правилата:

Води до незабавно освобождаване
      -    Играч с едно предопреждение, който извърши второ
-   Отказва да се подчини на организаторите
-   Използва оръжие над определените лимити
-   Умишлено съботира мероприятието
-   Участва под влиянието на алкохол или наркотици
-   Нарушава законите на страната
-   Отказва да даде своя индентификационен номер

По-маловажни нарушения на правилата:
Предопреждение

Всички останали нарушения
Липса на благоприличие
Лош език към играчи и организатори
Не поставя оръжието на предпазител в Основната зона за Сигорност

ЗАБЕЛЕЖКА: Няма да ни е възможно да вземем мерки срещу нарушения който не ни са докладвани.

Selling merchandise:
По време на Бергет 6 ще има официални бизнес партньори в основната зона за сигорност къде ще предлагат свойте продукти.
Организаторите ще разрешат само на тези партньори да продават свойте продукти по време на играта. Не се допускат други търговци около или в основната зона за сигурност.


Играчи заловени да продават продукти ще бъдат наказани с изваждане от играта. Също така не ще бъдат допускани до всички следващи игри организирани от Бергет.

Drinking Alcohol:

Абсолютно е забранено да сте под влияние на алкохол или наркотици по време на играта. Играчи който не спазват това правило ще бъдат отстранявани от играта незабавно.

Лимита на алкохол в кръвта е 0,3%, също така носенето и притежанието на наркотици е нарушение на местните закони, за което ще бъдат уведомени местните власти, играча не може да се завърне в играта.

Ние намираме че употребата на неописани наркотици е не уважение към вашите съотборници, както занем сигурноста по време на игра е основна отговорност.


Организаторите си запазват правото да правят изненадващи полеви тестове за употреба на алкохол и наркотици по време на играта.
Knifes:

Бих ме искали всички участници да премислят преди да донесът бойни ножове по време на своя престои. Ако излизате в града оставете своето оръжие и  ножове. Забранено от закона носенето на ножове на публично място.

Имайте предвид че полицейските служители който се намират в зоната на игра могат да сметнат че сте заплаха носеики нож.
За да предодвратим всякакви инциденти, разчитаме на вашат култура да изберете малки и практични ножове. За предпочитане е да ги носите във вашата раница.


140
Пробвай да отвориш приклада отзад и да избуташ батерията, отзад има капак който се отваря. Аз също имам подобен проблем от време на време с моята пушка. Но в никакъв случей не я дърпай за кабелите.

141
Ето ви една много яка снимка.



142
Хора това е част 3 на снимките от Бергет 6, в нея ще видите интересни неща например как действащ военен от SAS който комадваше India Company извършва арест. Обърнете внимание на поведението на хората, как се вживяват в играта, защото само така може да се получи добра игра. До като си мислим че най-важното е да има колкото се може повече изстреляни ВВ и всеки сам за забеси да интерпритира играта, няма да се получи. За ваша информация, споделям само един пример който ни направи силно впечатление. Случваше се да се стреляме с противник на пределно разтояние, който се криеха зад храсти, нямах ме ясна видимост знаех ме че е там, бях ме забелязали движение, част от камуфлажа, сянка. Всеки път когато стрелях ме хората из зад храста излизаха, за момент не си и помисляха да се направят на расеяни или да се оправдаят че през храста има рикошети който не се броят за попадение. Давам последен пример, 02,30 сутринта след окло 1,5 км преход, ми се случи да застрелям наш играч, човека излезе без да направи какъвто и да е коментар. Ясно че след това дълго му се извинявах, но това е друг въпрос. Сами си направете изводите, за поведението което трябва да има всеки един от нас.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=260055

143
Ето още снимки от Бергет 6. Постарал съм се под всяка снимка да има малък коментар, надявам се че това да ви хареса.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=259929

144
Ето Ви малката интимна сесия на Сталкера и Светло, всеки сам може да направи свойте изводи какви отношения и чуства пламнаха между тях. Като едни "спартанци" бяха. Така става като спиш с някого 4 дена в палатка дюшек до дюшек.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=259911

145
Очаквайте интимната фото сесия на Сталкера и Светло внай-скоро време.

146





Сталкера се е завил като талибан, а какво ли държи Пеев.......................... сигурно резервното оръжие в случей че попадне в плен. Все пак това e Владо от Gun's BG

147
Преди висичко държахме на своята национална идентичност, все пак за първи път имаше българи на Бергет.

149
За инфо на всички вас в клипа който е качен на сайта се виждат и четеримата Български участници, участвали в този конвой. За информация на всички вас целта на конвоя беше да конвойра пратка на ООН, както се вижда в клипа това беше високопоставен офицер, който успешно беше прекаран през засадата на епаратистите. Мисията беше изпълнена въпреки големия брой жертви който дадохме в тази битка.

Обърнете внимание на момента в който започват да снимат от движещата се кола, непосредствено след човека със светло отразителната жилетка има група от трима човека към която се приближава още един и прави път на автомобила, е това сме НИЕ човекът със смешното нещо причащо на каска на велосипедист е не кой а самия г-н Пеев, известен по скоро като HORNET, до него в канавката стой не кой да е самият Светло, а човекът който се приближава към тях и прави място на автомобила да мини съм самият Аз или по точно Scarface, за съжаление камерата не хванала Stalkera, но пък той присъства на други места на който ще може да го видите скоро.

Така е народе какво да ви разказвам, сами може да си направите сметка за какво става въпрос. Но очаквайте скоро, да видите нашата продукция.

150
Очаквайте скоро филм и снимки от Бергет 6, ще се опитаме да сглобим целия материал който сме заснели както и очакваме да получим още видео и от други участници така че да направим нещо качествено.

 Тръпнете в очакване..................................................................

Страници: 1 ... 4 5 [6] 7